Salesforce Trailblazer Admin Group Poznań – Pierwszy Event!
Salesforce Trailblazer Admin Group Poznań – Pierwszy Event!
Przybywajcie tłumnie! Weranda Lunch & Wine w Starym Browarze, czyli lokal, w którym się spotkamy, pomieści nas wszystkich, a jego klimat z pewnością sprzyjać będzie długim rozmowom – z pewnością nie tylko tym technologicznym 🙂
Na pierwsze spotkanie nie planujemy merytorycznej prezentacji, chcielibyśmy Was poznać i zrozumieć jakie tematy w takich prezentacjach chcielibyście poruszać, nad czym dyskutować. Oczywiście mamy też swoje propozycje, z którymi chcemy się z Wami podzielić podczas Eventu. Stąd chcielibyśmy Was zaprosić na event w atmosferze networkingu.
Krótka agenda naszego spotkania (i orientacyjne widełki czasowe):
1. Check-In & Order (18.30-18.55)
2. Kilka słów o naszym Community – skąd się wzięliśmy, co planujemy i jaką społeczność chemy z Wami budować (18.55-19.15)
3. Tell your story – poznajmy się bliżej (19.15-20.00)
4. Networking & fun (20.00-21.00)
Podczas spotkania ugościmy Was przekąskami oraz trunkiem 🙂
Do zobaczenia!
W celu zapisania się na event kliknij w 'RSVP’. Spotkanie prowadzone będzie w języku polskim. Informujemy, że podczas eventu będziemy robić zdjęcia, które następnie będziemy chcieli opublikować na LinkedInie (oczywiście tylko te, na którym dobrze wyjdziesz :)).
Więcej informacji: