Od ergonomii narzędzi RMA do Customer 360

Od ergonomii narzędzi RMA do Customer 360

Od ergonomii narzędzi RMA do Customer 360

ICAN Institute

Od ergonomii narzędzi RMA do Customer 360

Zapraszamy do udziału w śniadaniu

Wiele firm prowadzi sprzedaż wielokanałową, a wyzwaniem staje się szybka obsługa klienta i komunikacja z nim na każdym etapie ścieżki zakupowej. Często potrzebne jest wdrożenie jednolitego systemu obsługującego wszystkie kanały komunikacji. Zwiększenie ergonomii i automatyzacja obsługi serwisów produktowych pozwala serwisantom poruszać się w optymalnym środowisku jasnych i zdefiniowanych procesów, a to przyczynia się to jakościowego i holistycznego podejścia do klienta. Dzięki temu zaimplementowane rozwiązania zwiększają jakość obsługi konsumentów, podnosząc jednocześnie ich poziom zadowolenia. Jak w praktyce automatyzować nasze usługi i serwisy? Sprawdź, jak z wdrożeniem nowych rozwiązań w obsłudze klienta radzi sobie firma Horn Distribution S.A i jak zadbać o to, aby na każdym etapie klienci mieli wygodny wgląd w status swoich zgłoszeń i reklamacji.

Dołącz do śniadania biznesowego 13 grudnia w Warszawie i dowiedz się:

Jak przeprowadzać transformację procesu obsługi klienta? Praktyczne studium przypadku

Customer 360 od strony serwisu sprzedawanych produktów – co warto wiedzieć?

Jak automatyzować komunikację z klientem? Kluczowe aspekty

Dlaczego dobrze poinformowany klient do zadowolony klient?

Czym są narzędzia Salesforce Service Cloud dla obszaru RMA?

Aby wziąć udział w śniadaniu biznesowym, musisz mieć aktywne konto myICAN.
Jeśli nie masz konta, mozesz założyć je bezpłatnie na etapie zapisu na wydarzenie.

 

Termin

2022-12-13 - 09:00 do
2022-12-13
 

Data Zakończenia Rejestracji

2022-12-13

Udostępnij znajomym

Written by

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search