Jak uniknąć bałaganu w dziale obsługi klienta, wykorzystując Salesforce CRM?

Jak uniknąć bałaganu w dziale obsługi klienta, wykorzystując Salesforce CRM?

Jak uniknąć bałaganu w dziale obsługi klienta, wykorzystując Salesforce CRM?

Jak uniknąć bałaganu w dziale obsługi klienta, wykorzystując Salesforce CRM?

przez

Bezpłatny webinar Salesforce: „Jak uniknąć bałaganu w dziale obsługi klienta, wykorzystując Salesforce CRM?” ⏰ Już 15.11.2023 o 10:00
📢 Nie możesz tego przegapić!

🩵 Service Cloud – Zobaczymy co się składa na aplikacje wspierające obsługę klienta, jakie są możliwości?
🩵Demonstracja
1. Jak może wyglądać obszar roboczy Agenta Obsługi Klienta?
2. Co oznacza i jak wygląda zarządzanie zgłoszeniem (case)
3. Automatyzacja pracy & Obsługa wielokanałowa
4. Raportowanie
🩵Ile to kosztuje?

Zapisz się już teraz 🙂

Aby zarejestrować się na to wydarzenie, wyślij swoje dane pocztą e-mail na adres lukasz.bujlo@gmail.com

Zarejestruj się za pomocą poczty internetowej: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

 

Termin

2023-11-15 - 10:00 do
2023-11-15 - 11:00
 

Lokalizacja

Online event
 

Typy Wydarzeń

 

Kategoria wydarzenia

Udostępnij znajomym

Written by

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search