Pierwsze doniesienia z Dreamforce 2022 – Salesforce Genie, Slack…
Dreamforce jest to najważniejsze wydarzenie ekosystemu Salesforce. Ludzie z całego świata zjeżdżają się w jedno miejsce, aby wziąć udział w licznych warsztatach, wykładach, wydarzeniach, imprezach, czy także koncertach. Dreamforce 2022 wystartował już dziś. Jesteśmy już po Main Keynote – jest to ten czas, gdzie Salesforce wyjawia swoje tajemnice. Często jest tak, że sami pracownicy Salesforce dowiadują się pierwszy raz o nowościach czy najważniejszych zmianach, które czekają ekosystem na najbliższe lata… Zobaczmy zatem jakie to zmiany.
Gwiazda muzyczna
W tym roku poza standardowym występem rodziny Ohana i hawajskim błogosławieństwem, 20-jubileuszowy Dreamforce otworzyła gwiazda muzyczna – Lenny Kravitz.
Wartości ważne nie tylko dla Salesforce
W rozpoczęciu wydarzenia CEO Marc Benioff mówił o wartościach ważnych zarówno dla samej firmy Salesforce, jak i dla jego klientów. Podkreślał takie wartości jak zaufanie, sukces klientów, innowacyjność, równość i zrównoważony rozwój.
Chcemy pomóc Ci łączyć się z klientami w zupełnie nowy sposób, tworząc zupełnie nową wersję Customer 360”, mówił Benioff. „Dzisiaj zobaczysz tę nową wersję”.
Bilion drzew
Nie wiem czy słyszeliście o idei, którą Salesforce kontynuuje od jakiegoś czasu. Otóż firma zadeklarowała się do posadzenia jednego biliona drzew. Na otwarciu Marc Benioff potwierdził, że cel jest realizowany i zostanie osiągnięty do 2030 roku.
Nowe funkcjonalności w Slacku
Przejdźmy o konkretów. Pierwsze nowości technologiczne zostały zaprezentowane w najnowszym produkcie Salesforca – Slacku.
Slack Canvas
Slack Canvas to nowy sposób zbierania, organizowania i udostępniania danych w panelach. Można je tworzyć jednorazowo do projektów czy wydarzeń. W końcu w jednym miejscu można umieszczać informacje tekstowe, dane czy treści multimedialne, dzięki czemu codzienne zadania będą wykonywane jeszcze z większą łatwością. Przekładając na cele biznesowe, Slack Canvas ma pomóc szybciej wdrażać pracowników, szybciej zamykać transakcje czy rozwiązywać incydenty.
Więcej informacji poniżej:
Slack Huddles i dodatkowe integracje
Slack wprowadza nową jakość spotkań – obsługiwaną przez Slack Huddles poprzez wideokonferencje. Wszystko to ma na celu przeniesienie realnych spotkań, które odbywały się bezpośrednio w biurze w formie zdalnej. Symulowanie nieformalnych rozmów w biurze ma się odbywać poprzez wideo, udostępniania ekranu innym, emotikonów i wiele innych.
Dodatkowo zostały ogłoszonych 15 nowych integracji Salesforce ze Slackiem. (np. Sales Cloud for Slack, Flow in Slack itp.).
Genie – pierwszy na świecie CRM w czasie rzeczywistym
Salesforce zapowiedział, że Salesforce Genie będzie największą innowacją w świece CRM od lat. W wielkim skrócie Salesforce Genie pozyskuje i przechowuje dane w czasie rzeczywistym na masową skalę i łączy je z danymi w Salesforce.
Dlaczego Genie? Salesforce tłumaczy, że jego zadaniem jest dostarczania „magicznych” doświadczeń klientów w świecie rzeczywistym.
- „Czas rzeczywisty” oznacza minimalne opóźnienie w realizacji potrzeby klienta (nawet zanim zda sobie sprawę, że ma taką potrzebę). Liczą się milisekundy.
- Łączenie świata cyfrowego i fizycznego: Zbieranie informacji ze stron internetowych, interakcji z reklamami, IoT i wiele wiele innych.
- Co ważne Salesforce Genie obejmuje całą platformę Salesforce (Klient 360) , dane są gromadzone ze wszystkich źródeł danych w danej organizacji. Dzięki temu można użyć go w w interakcjach sprzedaży, reklam, usług poprzez wykorzystanie Service, Sales, Marketing, Commerce, MuleSoft, Tableau i wiele wiele innych.
DAVID SCHMAIER, PRESIDENT AND CHIEF PRODUCT OFFICER, SALESFORCE:
Genie sprawia, że każda część Customer 360 jest bardziej zautomatyzowana, inteligentna i działająca w czasie rzeczywistym.
Salesforce Genie zawiera wbudowane konektory, które przenoszą dane z różnych kanałów (mobile, web, API), jak i starsze struktury danych za pomocą MuleSoft. Następnie dane przekształcane są i grupowane na wykresie klienta – w czasie rzeczywistym.
Więcej informacji:
Salesforce+
Przypominam, że Dreamforce w tym roku trwa tylko 3 dni. Zapraszam do platformy Salesforce+, gdzie można na żywo oglądać sesje bezpośrednio z San Francisco!