Salesforce i Formuła 1
Już jutro na Salesforce+ zostanie opublikowany kolejny odcinek z serii The Shift – tym razem o współpracy Salesforce i Formuły 1. Opowiedzą o tym jak Formuła 1 wykorzystuje nowe technologie, aby rozwijać ten sport, ale także dotrzeć do większej liczny fanów na całym świecie.
Trailer poniżej:
Więcej o współpracy
Na początku tego roku Salesforce i Formuła 1 ogłosili rozpoczęcie współpracy, która będzie trwała 5 lat. Głównym celem jest wykorzystanie najnowszych technologii w celu zwiększenia zaangażowania kibiców z całego świata i zapewnienie zrównoważonego rozwoju.
Jeśli chodzi o aspekt związany z fanami, to celem projektu jest m.in. poszerzenie globalnej bazy kibiców F1. Zwiększenie ich zaangażowania będzie oczywiście bazowało na platformie Salesforce Customer 360. Z jednej strony chodzi o poprawienie wrażenie kibiców, ale także szczegółową analizę danych, która jeszcze bardziej pozwoli dostosować podejście dla wymagającej grupy kibiców.
Warto podkreślić, że ostatnimi czasy Formuła 1 zyskuje coraz bardziej na popularności – widać to również wśród rosnącej grupy polskich kibiców. Dlatego też we wspólnym przedsięwzięciu wzięto pod uwagę aspekt, jak otworzyć drzwi dla nowych fanów, aby w zupełnie zmieniony sposób podejść do ich zaangażowania.
The Shift na Salesforce+
Na „netflixowej” platformie Salesforce pojawiła się kolejna seria. Pokazuje ona jak siedem szybko rozwijających się firm na świecie przechodzi przez transformację cyfrową. W nagraniach możemy zobaczyć jakie znane marki jak: OneUnited Bank, Pandora. Z pewnością fanów muzycznych może zainteresować odcinek z Metalicą, która opowiada o swojej fundacji „All Within My Hands”, którą powołała do życia w 2017.