Salesforce ogłasza Einstein GPT, 1. na świecie sztuczną inteligencję dla CRM

Salesforce NewsSalesforce ogłasza Einstein GPT, 1. na świecie sztuczną inteligencję dla CRM

Salesforce ogłasza Einstein GPT, 1. na świecie sztuczną inteligencję dla CRM

  • Einstein GPT tworzy spersonalizowane treści w każdej chmurze Salesforce za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji, dzięki czemu każdy pracownik jest bardziej produktywny, a doświadczenie każdego klienta lepsze
  • Einstein GPT jest otwarty i rozszerzalny – obsługuje publiczne i prywatne modele sztucznej inteligencji stworzone specjalnie dla systemu CRM i jest trenowany na sprawdzonych danych czasu rzeczywistego
  • Einstein GPT zintegruje się z OpenAI, aby zapewnić klientom Salesforce gotowe do użycia generatywne możliwości sztucznej inteligencji
  • Nowa aplikacja ChatGPT dla Slack’a integruje zaawansowaną technologię sztucznej
    inteligencji OpenAI, aby dostarczać natychmiastowe podsumowania rozmów, narzędzia badawcze i pomoc w pisaniu
  • Fundusz Generative AI o wartości 250 milionów dolarów będzie wspierał ekosystem
    startupów i rozwój odpowiedzialnej, generatywnej AI.

Einstein GPT połączy własne modele AI Salesforce z generatywną technologią AI od ekosystemu partnerów i danymi czasu rzeczywistego z Salesforce Data Cloud, który pobiera, harmonizuje i ujednolica wszystkie dane klientów firmy. Dzięki Einstein GPT klienci mogą połączyć te dane z zaawansowanymi modelami AI od OpenAI lub wybrać własny model zewnętrzny i korzystać z podpowiedzi w języku naturalnym bezpośrednio w swoim systemie CRM dostarczonym przez Salesforce, aby generować treści, które w czasie rzeczywistym dostosowują się do zmieniających się potrzeb klientów.

Einstein GPT może generować spersonalizowane wiadomości e-mail dla handlowców, aby wysłać je do klientów, generować konkretne odpowiedzi dla pracowników obsługi klienta, aby szybciej odpowiadać na pytania klientów, generować ukierunkowane treści dla marketerów, tak aby zwiększyć wskaźniki odpowiedzi na kampanie i automatycznie generować kod dla programistów.

Świat doświadcza jednej z najgłębszych przemian technologicznych wraz z rozwojem technologii czasu rzeczywistego i generatywnej AI. Ma to miejsce to w kluczowym
momencie, ponieważ każda firma koncentruje się obecnie na łączeniu się ze swoimi
klientami w bardziej inteligentny, zautomatyzowany i spersonalizowany sposób .

Einstein GPT, w połączeniu z naszym Data Cloud i integracją ze wszystkimi naszymi chmurami, a także z Tableau, MuleSoft i Slack’iem, jest kolejnym sposobem, w jaki otwieramy drzwi do przyszłości AI dla wszystkich naszych klientów. Będziemy także integrować się z OpenAI.

Marc Benioff, COE Salesforce

Integracja z OpenAI: Salesforce łączy technologię ChatGPT od OpenAI z prywatnymi modelami AI Salesforce, aby dostarczać odpowiednie i sprawdzone treści generowane przez AI.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością zastosowania mocy technologii OpenAI w CRM – powiedział Sam Altman, CEO OpenAI. Dzięki temu więcej osób będzie mogło skorzystać z tej technologii, a nam pozwoli to dowiedzieć się więcej na temat jej wykorzystania w świecie rzeczywistym, co jest kluczowe dla odpowiedzialnego rozwoju i wdrażania AI – jest to
przekonanie, które podziela z nami Salesforce”.

Salesforce uruchamia warty 250 mln dolarów fundusz pod nazwą Generative AI Fund:
Salesforce ogłosił również Generative AI Fund od Salesforce Ventures, globalnego ramienia inwestycyjnego firmy. Nowy fundusz o wartości 250 milionów dolarów będzie inwestował w startupy o wysokim potencjale, wzmacniał ekosystem startupów i stymulował rozwój odpowiedzialnej, zaufanej i generatywnej AI.

 

Dlaczego Einstein GPT to kolejny kamień milowy w podróży Salesforce'a w kierunku AI

Einstein GPT to kolejna generacja Einsteina, technologii AI od Salesforce, która obecnie
dostarcza ponad 200 miliardów predykcji dziennie napędzanych przez AI w całym Customer 360. Łącząc własne modele Einstein AI z ChatGPT lub innymi wiodącymi dużymi modelami językowymi, klienci mogą wykorzystywać podpowiedzi w języku naturalnym w CRM, aby uruchamiać potężne, oszczędzające czas automaty i tworzyć spersonalizowane, wygenerowane przez AI treści. Uruchomione zostały:

    • Einstein GPT for Sales: Automatycznie generowanie zadań sprzedażoyche, takich jak komponowanie maili, planowanie spotkań i przygotowywanie się do kolejnych interakcji z klientami.
    • Einstein GPT for Service: Generowanie artykułów z notatek. Automatyczne generowanie spersonalizowanych odpowiedzi na czacie w celu zwiększenia satysfakcji klienta poprzez spersonalizowane i przyspieszone interakcje.
    • Einstein GPT for Marketing: Dynamicznie generowanie spersonalizowanych treści, po to aby angażować klientów poprzez pocztę elektroniczną, urządzenia mobilne, sieć i reklamy.
    • Einstein GPT for Slack Customer 360 apps: Dostarczanie opartych na sztucznej inteligencji informacji o klientach w Slack’u, takich jak inteligentne podsumowania możliwości sprzedaży i informowanie użytkowników końcowych o działaniach, takich jak dodawania artykułów.
    • Einstein GPT for Developers: Zwiększanie produktywności deweloperów dzięki stworzonemu przez Salesforce Research dużemu modelowi językowemu, używając asystenta czatu AI do generowania kodu i zadawania pytań dla języków takich jak Apex.

Poznaj Einstein GPT, pierwszą na świecie generatywną AI dla CRM

ChatGPT dla Slack’a, zbudowany przez OpenAI: Dodatkowo, Salesforce i OpenAI ogłosiły aplikację ChatGPT dla Slacka. Aplikacja zapewnia nowe, tworzone przez AI podsumowania konwersacji, narzędzia badawcze do zdobywania wiedzy na dowolny temat oraz pomoc w pisaniu, tak aby szybciej tworzyć wiadomości.

Perspektywa klienta: Klienci tacy jak HPE, L’Oréal, RBC US Wealth Management i S&P Global Ratings komentują wartość, jaką generatywna AI dostarcza w celu poprawy zaangażowania klientów.

„Wdrożenie sztucznej inteligencji do naszego systemu CRM przyniosło ogromne korzyści operacyjne dla naszych doradców i klientów – powiedział Greg Beltzer, szef działu technicznego RBC US Wealth Management. Wierzymy, że ta technologia ma potencjał, aby zmienić sposób, w jaki firmy kontaktują się z klientami, dostarczając im spersonalizowanych treści i zwiększając ich lojalność. Jesteśmy podekscytowani, że możemy zgłębić tę możliwość z Salesforce i napędzić następną generację spersonalizowanych doświadczeń klientów”.

„Postępy w AI umożliwiają głębsze i wielowymiarowe spostrzeżenia na uczestników rynku na całym świecie. W konsekwencji, zespoły sprzedażowe i marketingowe mogą poprawić swoje ukierunkowanie na klienta („customer-centricity”) i jeszcze bardziej być częścią podróży swoich klientów" – powiedział Chris Heusler, Chief Commercial Officer w S&P Global Ratings. Następny rozdział AI ma ekscytujące implikacje dla podniesienia poziomu doświadczeń klientów”.

Dostępność

Einstein GPT udostępniony jest obecnie w zamkniętym programie pilotażowym.

Powyżej udostępniamy Wam tłumaczenie artykułu z 7 marca 2023 roku dot. Einstein GPT dostępnego na stronie Salesforce.com pod adresem https://www.salesforce.com/news/press-releases/2023/03/07/einstein-generative-ai/ Wszelkie prawa do artykułu przysługują Salesforce, Inc. z siedzibą w San Francisco, USA.
Written by

Redakcja coffee & force

Type at least 1 character to search