Jakimi wartościami kieruje się Salesforce?
Wartości Salesforce kierują każdą podejmowaną decyzją.
Od samego początku Salesforce skupia się na osiąganiu dobrych wyników w biznesie, jednocześnie czyniąc dobro wśród naszych społeczności. Ich wartości pomogły wyróżnić kulturę i wzmocnić relacje ze wszystkimi interesariuszami. Salesforce wierzy, że biznes jest najlepszą platformą do zmian i zdumą zaprasza innych do przyłączenia się do Salesforce w działaniach na rzecz ludzi i planety.
Zaufanie
W zaufaniu ufamy
Zaufanie jest wartością nr 1 dla Salesforce. Buduje zaufanie interesariuszy, kierując się etyką i uczciwością swojej technologii. Dążą do przejrzystości, uważnego słuchania i wywiązywania się z ich zobowiązań.
Sukces klienta
Gdy klienci odnoszą sukces, Salesforce również odnosi sukces
Pomaganie klientom w osiągnięciu sukcesu było celem dla Salesforce od samego początku. Zdobywają ich zaufanie, aby stać się cenionym partnerem. Pomagają im również odnosić sukcesy w stale zmieniającym się środowisku biznesowym, dzięki czemu wszyscy mogą odnosić większe sukcesy, nawiązywać kontakty i cieszyć się dobrym samopoczuciem.
Innowacje
Wprowadzanie zmian dzięki innowacjom
Produkty Salesforce są łatwe w użyciu, zintegrowane, skalowalne i zapewniają szybki czas uzyskania wartości. Salesforce umożliwia swoim klientom budowanie zaufanych relacji z ich klientami rozproszonymi na całym świecie. Pomaga rozwiązywać niektóre z największych wyzwań na świecie, tworząc połączenia, które pomagają rozwijać się firmom, ludziom, społecznościom i naszej planecie.
Równość
Równość dla wszystkich
Salesforce jest mocniejszy, gdy pracuje razem. Jest więc na drodze do stworzenia bardziej
inkluzywnego i zróżnicowanego miejsca pracy oraz bardziej równego świata. Mają wielką szansę, aby zapewnić każdemu człowiekowi korzyści z produktów, doświadczeń i polityk, które sprzyjają równości.
Zrównoważony rozwój
Zerowa emisja netto, teraz
Salesforce odważnie stawia czoła kryzysowi klimatycznemu, wykorzystując pełną moc swoich produktów, aby przyspieszyć światową podróż do zerowej emisji netto. Salesforce wie, że dobrobyt naszej planety i najbardziej wrażliwych społeczności zależy od sprzyjającego klimatu.
Powyżej udostępniamy Wam tłumaczenie artykułu z 21 czerwca 2023 roku dostępnego na stronie Salesforce.com pod adresem https://www.salesforce.com/company/our-values/ Wszelkie prawa do artykułu przysługują Salesforce, Inc. z siedzibą w San Francisco, USA.
Written by Wojciech Niżankowski
Redakcja coffee & force