Salesforce ogłasza zakup Spiff
Salesforce ogłosił podpisanie umowy na zakup Spiff, innowacyjnego dostawcy oprogramowania do zarządzania motywacyjnym wynagrodzeniem (ICM). Spiff wyróżnia się unikalnym połączeniem intuicyjnego interfejsu, funkcjonalności arkusza kalkulacyjnego i potężnego silnika przetwarzającego, co umożliwia automatyzację systemów prowizyjnych na dużą skalę. Ten strategiczny ruch ma na celu wzmocnienie oferty Salesforce w zakresie zarządzania wydajnością sprzedaży.
Integracja Spiff z Sales Cloud
Po finalizacji transakcji, zespół Spiff dołączy do Sales Cloud, jednego z kluczowych produktów Salesforce. Celem tej integracji jest wzbogacenie rozwiązań Salesforce w zakresie zarządzania wydajnością sprzedaży. Dzięki Spiff, Salesforce będzie mógł zaoferować swoim klientom zaufaną platformę, która zwiększy widoczność procesów sprzedażowych, zintensyfikuje działania sprzedażowe i odblokuje nowe możliwości wzrostu.
Ketan Karkhanis, EVP & GM w Sales Cloud, podkreśla znaczenie Spiff w kontekście dostosowywania planów wynagrodzeń do strategicznych celów firmy. Spiff ma połączyć przejrzystość wynagrodzeń, której oczekują sprzedawcy, z planowaniem wynagrodzeń zintegrowanym z CRM, co jest kluczowe dla liderów sprzedaży. Dodanie Spiff do Salesforce umożliwi Chief Revenue Officers (CRO) lepsze dostosowanie się do zespołów finansowych i operacyjnych sprzedaży.
Oczekiwania i planowane zamknięcie transakcji
Firma jest już obecna na Salesforce AppExchange i współpracuje z Salesforce od lat, a ponad 70% jej klientów korzysta z Sales Cloud jako swojego systemu CRM.
Salesforce oczekuje przyjęcia zespołu Spiff do swojej rodziny po zamknięciu transakcji, które ma nastąpić w pierwszym kwartale roku fiskalnego 2025. Transakcja ta, oczekiwana pod warunkiem spełnienia zwyczajowych warunków zamknięcia, nie wpłynie na aktualne wytyczne finansowe Salesforce, które zostały wcześniej podane 29 listopada 2023 roku.