AI i hiperpersonalizacja w marketingu i obsłudze klienta

AI i hiperpersonalizacja w marketingu i obsłudze klienta

AI i hiperpersonalizacja w marketingu i obsłudze klienta

AI i hiperpersonalizacja w marketingu i obsłudze klienta

przez

Od danych do dialogu: Jak sztuczna inteligencja buduje trwałe relacje z klientami – praktyczne wskazówki i studia przypadków

Zastanawiasz się, jak wykorzystać dane i sztuczną inteligencję do pozyskiwania nowych klientów i budowania trwałych relacji z obecnymi? AI to nie tylko generator treści. Weź udział w naszym spotkaniu biznesowym, które dostarczy Ci użytecznych wskazówek na temat zastosowania AI i automatyzacji marketingu w praktyce.

Podczas wydarzenia dowiesz się, jak:

➡️ Efektywnie pozyskiwać klientów: Odkryj, jak AI i Automatyzacja marketingu pomagają w tworzeniu skutecznych kampanii, które przyciągają nowych klientów.

➡️ Budować i utrzymywać relacje: Zobacz, jak Marketing Cloud Service Cloud wspierany przez AI wzmacniają relacje z klientami poprzez spersonalizowane doświadczenia i wsparcie obsługi klienta.

➡️ Wykorzystać potencjał danych: Dowiedz się, jak korzystać z Data Cloud , aby uzyskać kompleksowy wgląd w interakcje z klientami, co umożliwia spersonalizowane, indywidualne dostosowanie strategii marketingowych i obsługi.

Aby zarejestrować się na to wydarzenie, odwiedź następujący adres URL: https://enxoo.com/pl/events/ai-and-hypersonalization-in-marketing-and-customer-service/ →

 

Termin

2024-09-26 - 10:00 do
2024-09-26 - 14:00
 

Typy Wydarzeń

 

Kategoria wydarzenia

 
Watch video
 

Udostępnij znajomym

Written by

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search