Architektura danych i sztucznej inteligencji w sprzedaży i obsłudze z Salesforce
Architektura danych i sztucznej inteligencji w sprzedaży i obsłudze z Salesforce
Dane uwięzione w różnych systemach uniemożliwiają organizacjom budowanie holistycznego widoku klienta i tworzenie wyjątkowych doświadczeń. Salesforce pozwala zespołom działać na podstawie kompletnych informacji i automatyzować to, co nie wymaga ludzkiej ingerencji dzięki Data Cloud i Agentforce. Zobacz w praktyce jak łatwo ujednolicić wszystkie dane i płynnie podejmować działania w każdej chmurze Salesforce.
Gdy masz pełną kontrolę nad swoimi danymi, wdrożenie Sztucznej Inteligencji może pomóc Ci osiągnąć wcześniej niedostępne rezultaty. Jak najlepiej wprowadzić Sztuczną Inteligencję do organizacji? Czy opłaca się budować model od zera? Dowiedz się podczas demonstracji w jaki sposób Salesforce umożliwia inteligentną pracę opartą na pełnym zrozumieniu danych w działach sprzedaży i obsługi klienta.