Marketing Intelligence
Marketing Intelligence
Dołącz do naszego wydarzenia, aby dowiedzieć się więcej o Salesforce Marketing Intelligence (dawniej Datorama) i dowiedzieć się, jak zaoszczędzić budżet marketingowy i zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych.
Podczas spotkania będziemy gościć dwóch prelegentów z Salesforce i Odyssey, którzy zaprezentują, w jaki sposób oba rozwiązania mogą być wykorzystane przez marketerów do optymalizacji kampanii i działań, w szczególności:
* Stwórz swoje pojedyncze źródło prawdy dla marketingu, korzystając z gotowych łączników,
* Szybciej uzyskaj głębszy wgląd w swoje dane i zautomatyzuj raportowanie,
* Aktywuj swoje dane i dostosuj swoje zespoły, aby w tej chwili optymalizować zwrot z inwestycji w kampanię.
Nie ma żadnych wymagań wstępnych (m.in. nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie z rozwiązaniami), grupą docelową są praktyczni marketerzy i partnerzy wdrożeniowi, a językiem spotkania jest angielski.