Od ergonomii narzędzi RMA do Customer 360
Od ergonomii narzędzi RMA do Customer 360
Zapraszamy do udziału w śniadaniu
Wiele firm prowadzi sprzedaż wielokanałową, a wyzwaniem staje się szybka obsługa klienta i komunikacja z nim na każdym etapie ścieżki zakupowej. Często potrzebne jest wdrożenie jednolitego systemu obsługującego wszystkie kanały komunikacji. Zwiększenie ergonomii i automatyzacja obsługi serwisów produktowych pozwala serwisantom poruszać się w optymalnym środowisku jasnych i zdefiniowanych procesów, a to przyczynia się to jakościowego i holistycznego podejścia do klienta. Dzięki temu zaimplementowane rozwiązania zwiększają jakość obsługi konsumentów, podnosząc jednocześnie ich poziom zadowolenia. Jak w praktyce automatyzować nasze usługi i serwisy? Sprawdź, jak z wdrożeniem nowych rozwiązań w obsłudze klienta radzi sobie firma Horn Distribution S.A i jak zadbać o to, aby na każdym etapie klienci mieli wygodny wgląd w status swoich zgłoszeń i reklamacji.
Dołącz do śniadania biznesowego 13 grudnia w Warszawie i dowiedz się:
Jak przeprowadzać transformację procesu obsługi klienta? Praktyczne studium przypadku
Customer 360 od strony serwisu sprzedawanych produktów – co warto wiedzieć?
Jak automatyzować komunikację z klientem? Kluczowe aspekty
Dlaczego dobrze poinformowany klient do zadowolony klient?
Czym są narzędzia Salesforce Service Cloud dla obszaru RMA?
Aby wziąć udział w śniadaniu biznesowym, musisz mieć aktywne konto myICAN.
Jeśli nie masz konta, mozesz założyć je bezpłatnie na etapie zapisu na wydarzenie.