Śniadanie biznesowe: Jak budować lojalność klientów w niepewnych czasach?
Śniadanie biznesowe: Jak budować lojalność klientów w niepewnych czasach?
75% firm deklaruje, że są klientocentryczne, podczas gdy tylko 30% klientów się z tym zgadza, a 56% twierdzi, że firmy traktują ich wyłącznie jak cyfry. Pokazuje to, jak trudno jest dziś stawiać klienta w centrum swoich działań, personalizować, angażować i skutecznie zwiększać ich lojalność. Wiele firm stosuje już podejście omnikanałowe do angażowania i obsługi klientów, które przyspieszyło przez pandemię i popchnęło firmy w świat online. Dla wielu nadal jest to duże wyzwanie, a dodając do tego niepewne czasy, firmy szukają najlepszego podejścia i najbardziej skutecznych rozwiązań.
Dołącz do bezpłatnego śniadania biznesowego: „Jak budować lojalność klientów w niepewnych czasach?” i dowiedz się:
Jak spersonalizowane doświadczenie klienta wpływa na lojalność w dobie recesji?
Jakie wymierne efekty dla wzrostu firmy daje praca z widokiem 360?
Czym jest model omnichannel i jak go wdrożyć w swojej firmie?
Jak Ziaja lojalizuje klientów łącząc świat offline i online?