Śniadanie biznesowe: Jak budować lojalność klientów w niepewnych czasach?

Śniadanie biznesowe: Jak budować lojalność klientów w niepewnych czasach?

Śniadanie biznesowe: Jak budować lojalność klientów w niepewnych czasach?

Śniadanie biznesowe: Jak budować lojalność klientów w niepewnych czasach?

przez

75% firm deklaruje, że są klientocentryczne, podczas gdy tylko 30% klientów się z tym zgadza, a 56% twierdzi, że firmy traktują ich wyłącznie jak cyfry. Pokazuje to, jak trudno jest dziś stawiać klienta w centrum swoich działań, personalizować, angażować i skutecznie zwiększać ich lojalność. Wiele firm stosuje już podejście omnikanałowe do angażowania i obsługi klientów, które przyspieszyło przez pandemię i popchnęło firmy w świat online. Dla wielu nadal jest to duże wyzwanie, a dodając do tego niepewne czasy, firmy szukają najlepszego podejścia i najbardziej skutecznych rozwiązań.

Dołącz do bezpłatnego śniadania biznesowego: „Jak budować lojalność klientów w niepewnych czasach?” i dowiedz się:

Jak spersonalizowane doświadczenie klienta wpływa na lojalność w dobie recesji?

Jakie wymierne efekty dla wzrostu firmy daje praca z widokiem 360?

Czym jest model omnichannel i jak go wdrożyć w swojej firmie?

Jak Ziaja lojalizuje klientów łącząc świat offline i online?

Aby zarejestrować się na to wydarzenie, odwiedź następujący adres URL: https://lp.finally.global/business_breakfast_loyalty →

 

Termin

2022-12-02 - 09:00 do
2022-12-02 - 13:00
 

Typy Wydarzeń

 

Kategoria wydarzenia

Udostępnij znajomym

Written by

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search