Śniadanie PwC:Czy Święty Mikołaj kupi prezenty w Twoim sklepie?
Śniadanie PwC:Czy Święty Mikołaj kupi prezenty w Twoim sklepie?
przez
Przed nami gorący okres zakupowy: Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki i Boże Narodzenie. Tylko na same prezenty bożonarodzeniowe statystyczny Polak wyda średnio około 500 zł, a na upominki mikołajkowe kolejnych kilkaset złotych. Rywalizacja o świąteczne budżety klientów to więc gra warta świeczki.
Jednak jak przekonać Świętego Mikołaja, żeby w tym roku kupił prezenty właśnie w naszym sklepie? Co więcej, jak sprawić żeby robił zakupy u nas częściej niż tylko raz w roku?
Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu „Czy Święty Mikołaj kupi prezenty w Twoim sklepie?”, podczas którego eksperci PwC i Salesforce omówią jak skutecznie i mądrze zarządzać relacjami z klientem oraz jak zwiększyć i utrzymać jego zaangażowanie. W trakcie spotkania poruszymy m. in. poniższe zagadnienia:
- Jak wykorzystać najnowsze technologie, np. sztuczną inteligencję do budowania lojalności klientów?
- Jak zwiększyć zaangażowanie klienta?
- Jakie najczęstsze błędy popełniają firmy budując programy lojalnościowe?