11.11.2025

Od ergonomii narzędzi RMA do Customer 360

Od ergonomii narzędzi RMA do Customer 360

Od ergonomii narzędzi RMA do Customer 360

Zapraszamy do udziału w śniadaniu

Wiele firm prowadzi sprzedaż wielokanałową, a wyzwaniem staje się szybka obsługa klienta i komunikacja z nim na każdym etapie ścieżki zakupowej. Często potrzebne jest wdrożenie jednolitego systemu obsługującego wszystkie kanały komunikacji. Zwiększenie ergonomii i automatyzacja obsługi serwisów produktowych pozwala serwisantom poruszać się w optymalnym środowisku jasnych i zdefiniowanych procesów, a to przyczynia się to jakościowego i holistycznego podejścia do klienta. Dzięki temu zaimplementowane rozwiązania zwiększają jakość obsługi konsumentów, podnosząc jednocześnie ich poziom zadowolenia. Jak w praktyce automatyzować nasze usługi i serwisy? Sprawdź, jak z wdrożeniem nowych rozwiązań w obsłudze klienta radzi sobie firma Horn Distribution S.A i jak zadbać o to, aby na każdym etapie klienci mieli wygodny wgląd w status swoich zgłoszeń i reklamacji.

Dołącz do śniadania biznesowego 13 grudnia w Warszawie i dowiedz się:

Jak przeprowadzać transformację procesu obsługi klienta? Praktyczne studium przypadku

Customer 360 od strony serwisu sprzedawanych produktów – co warto wiedzieć?

Jak automatyzować komunikację z klientem? Kluczowe aspekty

Dlaczego dobrze poinformowany klient do zadowolony klient?

Czym są narzędzia Salesforce Service Cloud dla obszaru RMA?

Aby wziąć udział w śniadaniu biznesowym, musisz mieć aktywne konto myICAN.
Jeśli nie masz konta, mozesz założyć je bezpłatnie na etapie zapisu na wydarzenie.

Event registration closed.
 

Date And Time

2022-12-13 - 09:00 to
2022-12-13
 

Data Zakończenia Rejestracji

2022-12-13

Share With Friends