Salesforcowy Netflix
Czy słyszeliście już o Salesfrocowym Netflixie? Warto zaznaczyć, że słowo Netflix powinienem użyć w cudzysłowie.
Salesforce+, bo o nim mowa, to nic innego, jak platforma streamingowa, gdzie Salesforce publikuje m.in. treści biznesowe. Twórcy zapowiadają, że znajdować się będą tutaj live streamingi z wydarzeń, seriale, podcasty i inne.
Live Streaming
Jednym z ważnych czynników tej platformy to live streaminig. Dzięki temu modułowi, każdy z nas, niezależnie od tego z którego miejsca na świecie się łączy może uczestniczyć w wydarzeniach, które odbywają się na żywo. Ostatnio taką okazję, o której opisywaliśmy wcześniej na naszym portalu, to wydarzenie London World Tour. Część wydarzeń, w większości Keynote były transmitowane na żywo.
Również największe wydarzenie w ciągu roku – jakim jest nadchodzący Dreamforce – również będzie częściowo transmitowany właśnie przez ten portal.
Original Series
Salesforce wprowadził własne programy, seriale dotyczące ekosystemu Salesforce. Na dzień dzisiejszych, w trakcie pisania tego artykułu, jest 14 Salesforcowych seriali. W tym wpisie opiszemy tylko kilka z nich.
Serial opowiada o tym, jak administratorzy Salesforce rozwiązują problemy biznesowe za pomocą narzędzi do automatyzacji, danych i obszarów bezpieczeństwa.
Piątka administratorów pokazuje jak zmaga się z różnego rodzaju wyzwaniami, które wymagają od nich różnego rodzaju umiejętności – nie tylko technicznych jak procesy automatyzacji, ale takich zagadnień jak User Management czy Change Management.
Zupełnie nowe podejście do marketingu, a w szczególności do obszaru budowania zaangażowania wśród odbiorców czy klientów. O sile marketingu i nie tylko dowiecie się właśnie w tych odcinkach.
Jeśli interesuje Was jak Mercedes-Benz przechodzi transformację cyfrową, jak walczyć o prawa obywateli w cyfrowej erze czy coraz bardziej popularniejszej aplikacji Strava, która ma teraz aż 90 milionów odbiorców – to tak sekcja jest dla Ciebie.
Ostatnio najpopularniejszy serial Salesforce. W wielkim skrócie – źródło informacji o nowościach, biznesie i technologii.
Programy prowadzone są przez znaną dziennikarkę z zakresu technologii – Kara Swisher oraz profesora z nowojorskiego uniwerystetu – Scotta Galloway.
Znajdziecie tutaj sporo aktualnych informacji – jak wojna na Ukrainie wpływa na biznes, technologię. Znajdziesz tutaj również informacje o inflacji, kryptowalutach, przedsiębiorczości, Apple, wpływie social media i innych
Wielokrotnie nagradzana seria skupiająca się na tym, jak liderzy biznesu zmagają się z sytuacją po pandemii COVID-19.
Wiele ciekawych rozmów z COE z wielkich światowych firm z różnych sektorów.
Często mówimy, że szef bez butów chodzi. Nie sprawdza się to stwierdzenie w przypadku firmy Salesforce. W tym programie przedstawione są informacje, jak sam Salesforce jako firma wykorzystuje technologię i rozwiązania, które sam sprzedaje.