Rozwiązania CRM, Salesforce i pełny obraz klienta z 'Customer 360′ – cz. II

Rozwiązania CRM, Salesforce i pełny obraz klienta z 'Customer 360′ – cz. II

Rozwiązania CRM, Salesforce i pełny obraz klienta z 'Customer 360′ – cz. II

Zapraszam do drugiej części naszego odkrywania ’Salesforce na wyciągnięcie ręki’. Wraz z ekspertami Krzysztofem Augustynowiczem i Niną Jachną, kontynuujemy naszą pasjonującą rozmowę o Salesforce. Po wstępnym wprowadzeniu w pierwszej części, teraz zabieramy Was w głębszą eksplorację – od konkursu wiedzy, przez wdrożenia i integracje, aż po skalowanie możliwości, które Salesforce otwiera przed organizacjami wszelkiej wielkości.

W tej części odcinka odkryjemy, jak Salesforce może być tak wszechstronny jak placki ziemniaczane i dowiemy się o najdziwniejszych miejscach, z których nasi goście logowali się na platformę. To i wiele więcej czeka na Was w kontynuacji naszej rozmowy.

Subskrybujcie nasz kanał, zostawcie komentarz i dołączcie do naszej społeczności, aby razem z nami odkrywać, jak technologia może zmieniać biznes na lepsze.

Włączcie się do naszej rozmowy i poznajcie Salesforce od zupełnie nowej strony.

Projekt realizowany przy współpracy
z firmą Salesforce

Więcej informacji o projekcie na stronie www

Posłuchaj konkretnego fragmentu

02:22
Quiz
05:22
Najczęstsze pytania od klientów
10:40
Aspekt integracji w Salesforce
12:17
Skalowanie Salesforce
15:30
Personalizacja Salesforce
17:38
Różne rozwiązania Salesforce
19:00
Bezpieczeństwo w Salesforce

Gospodarz podcastu:

Łukasz Bujło

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search