Data Cloud z Google i LinkedIn

Salesforce NewsData Cloud z Google i LinkedIn

Data Cloud z Google i LinkedIn

Salesforce dzisiaj nowe integracje Data Cloud z Google Display & Video 360 oraz LinkedIn. Te integracje pozwalają klientom Salesforce łączyć swoje dane pierwszej strony z #1 AI CRM Salesforce i automatycznie realizować spersonalizowane kampanie reklamowe w Google Ads i LinkedIn.

Dlaczego to ważne

W obliczu zbliżającej się przyszłości bez cookies i szybko ewoluujących praw dotyczących prywatności danych, firmy priorytetowo traktują dane uzyskane bezpośrednio od swoich odbiorców jako podstawę do zrozumienia i interakcji z klientami. Jednak silosy danych utrudniają marketerom wykorzystanie danych pierwszej strony firmy do stworzenia jednolitego widoku klientów: organizacje używają średnio 1,061 aplikacji, z czego 71% nie jest zintegrowanych.

Data Cloud dla marketingu

Data Cloud dla Marketingu pomaga klientom unifikować dane z dowolnego źródła w pojedynczy profil, skalować wglądy z AI i budować spersonalizowane kampanie reklamowe, aktywując segmenty odbiorców pierwszej strony w całym ekosystemie cyfrowych reklam.

Nowe integracje z Google i LinkedIn pozwalają marketerom bezpiecznie wykorzystywać swoje dane pierwszej strony do tworzenia segmentów z Data Cloud, a następnie dostarczać odpowiednie kampanie reklamowe w Google Ads i LinkedIn. Dzięki tym nowym możliwościom, reklamodawcy mogą tworzyć połączone doświadczenia reklamowe w różnych kanałach, takich jak wyświetlanie, wideo, TV, audio i inne.

Perspektywa Salesforce

Łącząc dane z całej platformy Salesforce Customer 360 w Data Cloud, wykorzystując wglądy i rekomendacje zasilane przez AI z Einstein i aktywując je w całym ekosystemie cyfrowych reklam, reklamodawcy mogą poprawić skuteczność reklam, tworząc kompletne profile klientów i zwiększając efektywność, dostarczając odpowiednie wiadomości we właściwym czasie.

„Reklamodawcy są ciągle pod presją, aby pozyskiwać nowych klientów, dostarczać spersonalizowane doświadczenia w różnych kanałach i zwiększać marże. Te nowe partnerstwa rozszerzają ekosystem cyfrowych reklam Data Cloud na nowe platformy, pozwalając firmom łączyć każdy moment w podróży klienta, dostarczając większej lojalności i lepszych wyników biznesowych.” – Steve Hammond, EVP i GM Marketing Cloud.

Written by

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search