W kolejnym odcinku naszego podcastu 'Salesforce na wyciągnięcie ręki’, mamy przyjemność gościć Kasię Zborowską-Germann, wybitną ekspertkę z 14-letnim doświadczeniem w digital marketingu oraz liderkę rozwiązań Salesforce Marketing Cloud. Kasia, która zdobyła doświadczenie pracując dla gigantów takich jak Google i Criteo, a także współpracując z czołowymi polskimi firmami takimi jak Allegro, eObuwie, MediaExpert, Itaka, Pracuj, czy Play, dzieli się z nami swoją bogatą wiedzą i doświadczeniami.
W tym odcinku zgłębiamy, do czego służy Salesforce Marketing Cloud i jakie kluczowe korzyści przynosi jego wdrożenie. Poruszamy temat jego zastosowania zarówno w świecie B2B, jak i B2C, oraz omawiamy znaczenie podejścia 'Marketing first’ w strategii biznesowej. Kasia opowiada również o swoich pierwszych skojarzeniach z Marketing Cloudem i dzieli się swoją ulubioną funkcją tego narzędzia. Na koniec, rozważamy, który kanał komunikacyjny w epoce cyfrowej jest najbardziej efektywny.
Nie przegapcie tej bogatej w wiedzę i inspiracje rozmowy, która rzuci światło na to, jak Salesforce Marketing Cloud może transformować marketing w waszych organizacjach.
Projekt realizowany przy współpracy z firmą Salesforce