Marketing Cloud – cz. III

Marketing Cloud – cz. III

Marketing Cloud – cz. III

W trzeciej i ostatniej części naszego podcastu 'Marketing Cloud – Salesforce na wyciągnięcie ręki’, ponownie dołącza do nas Kasia Zborowska-Germann, ekspertka w dziedzinie digital marketingu i Salesforce Marketing Cloud. W tym finałowym odcinku, skupiamy się na połączeniu różnych elementów Salesforce Marketing Cloud, które omówiliśmy wcześniej, aby zobaczyć, jak razem tworzą harmonijną całość – niczym elementy w orkiestrze. W tym odcinku omówimy, jak rozpocząć przygodę z marketingiem w firmie, kiedy wdrożenie Salesforce Marketing Cloud może nie mieć sensu, i kto jest najlepiej przygotowany do obsługi tej platformy. Przyjrzymy się również technicznym aspektom wdrażania narzędzia, osobistym wskazówkom i praktykom, a także najczęstszym błędom, które mogą wystąpić podczas implementacji. Na koniec, rzucimy okiem na przyszłość Salesforce Marketing Cloud, próbując przewidzieć, jak będzie się ono rozwijać i jakie nowe możliwości może przynieść dla świata marketingu cyfrowego. Dołączcie do nas, aby dowiedzieć się, jak skomponować własną, efektywną 'symfonię’ marketingu cyfrowego z wykorzystaniem Salesforce Marketing Cloud.

Projekt realizowany przy współpracy
z firmą Salesforce

Więcej informacji o projekcie na stronie www

Posłuchaj konkretnego fragmentu

02:27
Use Case
04:20
Pierwsze kroki przy wdrożeniu
06:07
Kiedy wdrożenie nie ma sensu?
07:59
Dedykowane osoby do Marketing Cloud
12:28
Techniczne wymagania dla Marketing Cloud
14:30
Najczęstsze błędy podczas wdrażania
15:45
Kierunki rozwoju Marketing Cloud

Gospodarz podcastu:

Łukasz Bujło

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search