Marketing Cloud – cz. II

Marketing Cloud – cz. II

Marketing Cloud – cz. II

W drugiej odsłonie naszej serii 'Salesforce na wyciągnięcie ręki’, wraz z naszą znakomitą Kasią Zborowską-Germann, ekspertką w dziedzinie digital marketingu, kontynuujemy naszą fascynującą podróż przez świat Salesforce Marketing Cloud. W tym odcinku, porównujemy kluczowe narzędzia Marketing Cloud do sekcji w orkiestrze, odkrywając, jak każda z nich współgra ze sobą, tworząc harmonijną symfonię efektywnego marketingu cyfrowego. Od Email Marketingu, przez Journey Management, aż po Personalization – każda 'sekcja’ tej cyfrowej orkiestry odgrywa unikalną rolę. Zapraszamy Was do zanurzenia się w świecie Salesforce Marketing Cloud, gdzie muzyka technologii spotyka się z rytmami biznesu. Nie przegapcie tej wyjątkowej podróży, pełnej wiedzy i inspiracji, która pomoże Wam lepiej zrozumieć potęgę i możliwości Salesforce Marketing Cloud. Odkryjcie z nami, jak różne elementy tej platformy współgrają, tworząc spektakularne efekty w świecie marketingu.

Projekt realizowany przy współpracy
z firmą Salesforce

Więcej informacji o projekcie na stronie www

Posłuchaj konkretnego fragmentu

04:30
Orkiestra Marketing Cloud
05:30
Sekcja smyczkowa - Email Marketing
07:52
Dyrygent - Journy Management
10:22
Sekcja dęta blaszana - Digital Advertising
12:20
Sekcja perkusji - Marketing Intelligence
14:30
Sekcja klawiszowa - Mobile Marketing
16:30
Sekcja dęta drewniana - Enagement Studio
18:30
Sekcja harfowa - Customer Data Platform
20:40
Sekcja wokalna - Personalization

Gospodarz podcastu:

Łukasz Bujło

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search