Salesforce Einstein – cz. II

Salesforce Einstein – cz. II

Salesforce Einstein – cz. II

W drugim odcinku o sztucznej inteligencji w Salesforce, zagłębiamy się w zaawansowane aspekty AI, które rewolucjonizują sposób, w jaki firmy prowadzą swoje działania. Naszym gościem ponownie jest Urszula Grassl, ekspertka od AI w Salesforce, która dzieli się swoją wiedzą na temat predyktywnej AI i jej wpływu na biznes. W tym odcinku odkrywamy, jak Salesforce wykorzystuje AI do zwiększania produktywności sprzedaży za pomocą botów, przyspieszania procesów sprzedażowych i znaczącego wzrostu przychodów. Urszula Grassl przybliża nam również Einstein Trust Ledger, omawiając jego rolę w budowaniu zaufania i transparentności w stosowaniu AI. Ponadto, poruszamy kwestie etyczne i wyzwania związane z wykorzystaniem AI w środowisku pracy, oferując słuchaczom głębsze zrozumienie potencjalnych ryzyk i korzyści. Dołącz do nas w tej odkrywczej podróży, aby lepiej zrozumieć, jak zaawansowana AI w Salesforce zmienia krajobraz biznesowy, i dowiedz się, jak możesz wykorzystać te narzędzia w swojej firmie.

Projekt realizowany przy współpracy
z firmą Salesforce

Więcej informacji o projekcie na stronie www

Posłuchaj konkretnego fragmentu

02:20
Osiągnięcia sztucznej inteligencji w Salesforce
03:20
Boty w obsłudze klienta
04:49
Przykłady zastosowań AI
10:15
Generatywna sztuczna inteligencja
11:54
Einstein One
13:10
Einstein Trust Layer
17:23
"Legalne" korzystanie z AI w pracy
19:13
Badania Salesforce nad AI

Gospodarz podcastu:

Łukasz Bujło

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search