Salesforce Einstein – cz. I

Salesforce Einstein – cz. I

Salesforce Einstein – cz. I

W pierwszym odcinku poświeconym Salesforce Einstein i sztucznej inteligencji, zapraszamy na podróż po świecie AI. Naszym gościem jest Urszula Grassl, doświadczony Product Marketing Manager w Salesforce, absolwentka Politechniki Wrocławskiej, University of Greenwich oraz MBA na Uniwersytecie w San Francisco. Urszula, jako ekspert w dziedzinie AI, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, pomagając nam zrozumieć podstawowe pojęcia związane z generatywną sztuczną inteligencją. W tym odcinku przybliżamy, jak działa AI i jakie miała początki w Salesforce, cofając się do kluczowych momentów sprzed kilku lat. Omawiamy również ważny aspekt etyczny w sztucznej inteligencji, który jest nieodłącznym elementem jej rozwoju i implementacji. Szczególną uwagę poświęcamy wprowadzeniu Einstein, pierwszego kompleksowego systemu AI w Salesforce w 2016 roku. Analizujemy, jak od tego czasu Salesforce eksperymentował i ewoluował w zakresie AI, przekształcając sposób, w jaki firmy angażują się z klientami, zarządzają danymi i prowadzą sprzedaż. Dołącz do nas w tej edukacyjnej podróży, aby zrozumieć, jak sztuczna inteligencja zmienia oblicze biznesu w erze cyfrowej, i odkryj, jak Salesforce Einstein jest na czele tej rewolucji.

Projekt realizowany przy współpracy
z firmą Salesforce

Więcej informacji o projekcie na stronie www

Posłuchaj konkretnego fragmentu

04:13
Słowniczek pojęć
06:20
Rodzaje AI
10:12
Historia AI w Salesforce
12:45
Nieetyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji
15:50
Salesforce Einstein
17:15
Rozwój Salesforce Einstein
20:20
Odmienne podejście Salesforce do innowacji

Gospodarz podcastu:

Łukasz Bujło

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search