Sales Cloud – cz. I

Sales Cloud – cz. I

W pierwszej części drugiego odcinka naszego podcastu „Salesforce na wyciągnięcie ręki”, zapraszamy na fascynującą rozmowę z Piotrem Lempkowskim, Enterprise Account Executive w Salesforce, który od stycznia 2021 roku wspiera firmy w Polsce i krajach bałtyckich w osiąganiu sukcesu w sprzedaży, obsłudze klienta i marketingu. Piotr, znany ze swojej pasji i talentu do przekazywania wiedzy, dzieli się swoimi bogatymi doświadczeniami i wglądami w technologię, która zmienia współczesny biznes. W tym odcinku skupiamy się na Sales Cloud, narzędziu kluczowym dla procesów sprzedażowych, będącym sercem ekosystemu Salesforce. Rozważamy, co wyróżnia Sales Cloud na tle konkurencji, omawiamy etapy procesu sprzedaży zarówno w modelach B2B Direct, jak i B2B z dystrybutorami, oraz odpowiadamy na pytanie, czy Salesforce korzysta z własnego narzędzia Sales Cloud. Podcast ten jest przewodnikiem po świecie Salesforce, oferującym wartościowe treści zarówno dla długoletnich użytkowników, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z platformą.

Projekt realizowany przy współpracy
z firmą Salesforce

Więcej informacji o projekcie na stronie www

Posłuchaj konkretnego fragmentu

03:29
Serce ekosystemu Salesforce
07:22
Co wyróżnia Sales Cloud na tle konkurencji
09:42
Etapy procesu sprzedaży
12:20
B2B - Direct
15:38
B2B - Dystrybutorzy
19:01
Czy Salesforce korzysta z Sales Clouda?
20:20
B2B - Partner

Gospodarz podcastu:

Łukasz Bujło

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search