Marketing Cloud – cz. I

Marketing Cloud – cz. I

W kolejnym odcinku naszego podcastu 'Salesforce na wyciągnięcie ręki’, mamy przyjemność gościć Kasię Zborowską-Germann, wybitną ekspertkę z 14-letnim doświadczeniem w digital marketingu oraz liderkę rozwiązań Salesforce Marketing Cloud. Kasia, która zdobyła doświadczenie pracując dla gigantów takich jak Google i Criteo, a także współpracując z czołowymi polskimi firmami takimi jak Allegro, eObuwie, MediaExpert, Itaka, Pracuj, czy Play, dzieli się z nami swoją bogatą wiedzą i doświadczeniami. W tym odcinku zgłębiamy, do czego służy Salesforce Marketing Cloud i jakie kluczowe korzyści przynosi jego wdrożenie. Poruszamy temat jego zastosowania zarówno w świecie B2B, jak i B2C, oraz omawiamy znaczenie podejścia 'Marketing first’ w strategii biznesowej. Kasia opowiada również o swoich pierwszych skojarzeniach z Marketing Cloudem i dzieli się swoją ulubioną funkcją tego narzędzia. Na koniec, rozważamy, który kanał komunikacyjny w epoce cyfrowej jest najbardziej efektywny. Nie przegapcie tej bogatej w wiedzę i inspiracje rozmowy, która rzuci światło na to, jak Salesforce Marketing Cloud może transformować marketing w waszych organizacjach.

Projekt realizowany przy współpracy
z firmą Salesforce

Więcej informacji o projekcie na stronie www

Posłuchaj konkretnego fragmentu

05:33
Do czego służy Marketing Cloud?
07:30
Kluczowe korzyści z wdrożenia Marketing Cloud
Marketing Cloud w B2B i B2C
09:30
11:43
Marketing first
13:20
Błyskawiczne pytania
15:30
Najbardziej efektywny kanał komunikacji?

Gospodarz podcastu:

Łukasz Bujło

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search