Najnowsze badania Salesforce
Wczoraj Salesforce opublikował najnowsze badania, które zostały przeprowadzone między 8 – 21 czerwca 2022 wśród swoich klientów. W ankiecie wzięło udział 3706 klientów m.in. z takich krajów jak Stany Zjednoczone, Kanada, Wielka Brytania, Niemcy czy Francja.
Oszczędności
Wyniki przeprowadzone badania wskazują, że poprzez zastosowanie produktów Salesforce firmy średnio mogą zaoszczędzić 25% na kosztach IT przy jednoczesnym 26% wzroście produktywności pracowników dzięki Salesforce.
Transformacja cyfrowa ma obecnie bardzo duże znaczenie. Sytuacja polityczna i ekonomiczna na świecie nie należy do łatwiej. 74% CEOs spodziewają się pogorszenia obecnej sytuacji gospodarczej. Niemniej jednak zaskakujący jest fakt, że poczucie stabilności i odporności na różne wstrząsy gospodarcze, które mogłyby się pojawić są u 83% CEOs.
Dyrektorzy generalni na całym świecie są mocno skoncentrowane na osiąganiu sukcesu poprzez łączenie się z klientami w nowy, prostszy i bardziej opłacalny sposób. Inwestycje, które teraz poczynią, zadecydują o ich sukcesie dziś iw następnej dekadzie .
DAVID SCHMAIER, SALESFORCE PRESIDENT AND CHIEF PRODUCT OFFICER
Korzyści na wielu różnych poziomach
Ankietowani w badaniu wskazują na aspekty zwiększenia wydajności, automatyzację czy optymalizację złożoności swoich procesów. Poniżej przedstawiamy korzyści wśród ponad 3500 klientów, którzy wzięli udział w badaniu: