
Nowa kampania Salesforce dotycząca AI
Salesforce prezentuje nową kampanię skupiającą się na potencjale i zagrożeniach generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI). Kampania, zatytułowana „Ask More of AI”, jest prowadzona przez ambasadora marki, aktora Matthew McConaugheya.
W marcu tego roku, Salesforce dał przedsmak swojego zaangażowania w sektorze generatywnej AI, prezentując Einstein GPT. Produkty Sales GPT i Service GPT szybko dołączyły do oferty. Colin Fleming, wiceprezes ds. marki i marketingu w Salesforce, podkreśla dynamiczny rozwój rynku, nazywając go „nową złotą gorączką”. Według niego, najnowsze oferty firmy skupiają się na wdrażaniu GenAI w kluczowych obszarach działalności ich klientów.
Centralnym punktem kampanii „Ask More of AI” jest seria trzech krótkich spotów, w których McConaughey stawia ważne pytania na temat wpływu technologii AI na bezpieczeństwo danych i prywatność. W każdym spocie, aktor pojawia się w innym, sugestywnym otoczeniu, rzucającym światło na kluczowe problemy związane z technologią.
Chociaż kampania zadebiutowała w USA, planowane jest jej globalne rozpowszechnienie. Spoty zostały stworzone przez wewnętrzny zespół marketingowy Salesforce, z charakterystycznym, nierealistycznym nastrojem dodanym w postprodukcji.