
W trzecim odcinku kończymy naszą rozmowę z Pamelą Hetmaniok, Alliances & Channel Sales Leader w Salesforce, skupiając się na najważniejszych pytaniach dla partnerów: w które produkty warto dziś inwestować, jakie branże rozwijają się najszybciej w Polsce oraz gdzie ekosystem wciąż czeka na nowych graczy.
Dowiesz się m.in.: – które chmury zyskują na znaczeniu (Commerce Cloud, Net Zero, Data Cloud), – jak wygląda realne wsparcie Salesforce dla partnerów, – jak strategicznie rozwijać firmę i kiedy rosnąć w kierunku multi-cloud, – w których niszach w Polsce wciąż jest miejsce na nowych partnerów.
To odcinek pełen praktycznych wskazówek, branżowych obserwacji i dobrej energii. Jeśli myślisz o współpracy z Salesforce – nie możesz tego przegapić.
Episode Transcript:
\n \r
\n \rTo jest właśnie to znalezienie swojej niszy, o której mówiłam. Oczywiście, jeżeli mówimy o tych branżach, które są, które widzimy, rosną u nas najszybciej, no to na pewno sektor finansowy, ubezpieczenia, produkcyjna i retailowa. To są właśnie takie obszary, no oczywiście w ogóle high-tech, mamy niektórych specjalistów przede wszystkim też w telkom i komunikacji, widzimy, że to bardzo też się rozwija fajnie w Polsce, ale nie ograniczamy to, to na pewno jest po prostu dopasowane też do potrzeb rynkowych, ale widzimy na przykład, że partnerzy są na tyle elastyczni, jak widzimy w ogóle trendy i dzielimy się z naszą strategią w ogóle sprzedażową, bo to jest też coś, co jest bardzo kluczowe też myślę w naszym programie partnerskim, bo co roku mamy tak zwany partner kick-off, gdzie zapraszamy właścicieli partnerów do Dublina, do naszego headquartera na EMEA i po prostu omawiamy przez cały dzień, dzielimy się strategią, naszymi wynikami i tak dalej, to jest wszystko bardzo powiedzmy no confidential, także to na pewno dla zaufanych osób, naszych partnerów, ale to właśnie pokazuje, że my bardzo się liczymy z naszymi partnerami, chcemy, mi zależy na tym przede wszystkim, żeby partner był świadomy, co się u nas dzieje, bo tylko i wyłącznie jeżeli partner jest dopasowany do naszej strategii, to będzie skutkować sukcesem.
\n \r
\n \rMuszę powiedzieć, że nasi partnerzy bardzo są elastyczni, fajnie inwestują w nowe dziedziny, uczą się i nawet partner, który jest na rynku 8 lat, może zacząć raczkować w zupełnie innej branży i to jest też coś, w czym ja pomagam. A są takie obszary w Polsce, gdzie brakuje jeszcze partnerów albo są już partnerzy, ale posłyszałem takie stwierdzenie, pomyślcie jakby dlaczego to moje pytanie. Teraz już sytuacja w ekosystemie polskim jest zdecydowanie łatwiej, jest dużo też specjalistów, ale wcześniej było tak, że wasze moce przerobowe były zdecydowanie większe, mogli się sprzedawać więcej, ale nie było komu wdrażać, bo brakowało też partnerów, żeby mogli robić te całościowe implementacje.
\n \r
\n \rDlatego pod tym kątem podpytuję, czy są odpowiednie gdzieś tam nisze, branże, gdzie rzeczywiście tych partners brakuje. To znaczy, to bardzo chętnie się podzielę obecnie, co się dzieje i nad czym ja właśnie pracuję na rozwijaniu właśnie naszej części komersowej. Bo widzimy, że jest popyt na to, ale po prostu widzimy, że jeszcze nie ma aż tylu partnerów, którzy by mieli właśnie te umiejętności, zasoby u siebie w firmie, przez co na przykład udało mi się stworzyć kilku właśnie takich subcontracting, partnerships, że po prostu partnerzy z innego rejonu łączą się z naszymi partnerami tutaj.
\n \r
\n \rTakże to jest na pewno coś, na co stawiamy ten AI cały, który się teraz w sumie też mocno rozwija. I na pewno jedna z ważniejszych też rzeczy to jest ten Net Zero Cloud, który u nas w Polsce teraz wchodzi tak naprawdę też w życie od marca kolejnego roku. To są te wszystkie rzeczy wokół ESG.
\n \r
\n \rDobra, Net Zero, a wrócę jeszcze do Kmarsu. To są konkretne produkty, to jest B2B, B2C, bo tam też kilka produktów jest, tak? Tak, tak, jak najbardziej. Fajnie, że pytasz, bo na pewno taką podstawową częścią to jest ten B2B, ale oczywiście mamy bardziej kompleksowy B2C.
\n \r
\n \rNo i tu na pewno jest trochę trudniej kogoś znaleźć, ale nad tym mocno pracujemy. Już widzimy powoli efekty, bo jest to właśnie idealny moment, żeby właśnie iść w tym kierunku i zainwestować. Wszyscy partnerzy na pewno moi wiedzą, że to jest też połączone z naszą strategią.
\n \r
\n \rTak samo oczywiście Data Cloud, ale jeszcze wracając, bo mamy jeszcze nową część w komersie, to jest D2C, tak? Dorota Tu Beata. O, dobrze wiedzieć, to nawet o tym nie słyszałem. Tak, także to jest też nowinka, ale która jest też bardzo fajna, dostępna i łatwiejsza niż ten B2C.
\n \r
\n \rJeżeli chcecie się więcej dowiedzieć, śmiało, dużo rzeczy można znaleźć wszędzie, tak jak mówię, u nas na stronie Partner Community czy Partner Learning Camp, o czym zapomniałam powiedzieć na początku, to jest też w ogóle to tylko i wyłącznie jak jesteś partnerem, to masz tam naprawdę super szkolenia, dostęp do części naszego systemu. Super, więc fajnie słyszeć, że są jeszcze obszary niezagospodarowane, że cały czas można się rozwijać i z tymi inicjatywami można iść dalej. Powiedziałaś, że sama rejestracja, samo bycie partnerem jest darmowe, ale czy istnieją jakieś koszty związane z byciem partnerem Salesforce'a? Czy uczestnictwem w programie takim partnerskim? Jako uczestnictwo nie, jedyne w co to ty, gdzie inwestujesz lub masz koszta, ja bym tego nie nazywała koszt, przede wszystkim, że z inwestycją właśnie to ty decydujesz ile inwestujesz w różne rzeczy, typu certyfikaty, wydarzenia, szkolenia, etc.
\n \r
\n \rCzyli mogę założyć, mogę się zgłosić, uzupełnić wiązki i żadnych opłat dodatkowych nie ma. I dodatkowo jeszcze mam twój mentoring, support, wsparcie, platformę i tak dalej. To głupio byłoby nie skorzystać.
\n \r
\n \rNo też tak. Na pewno jest, no właśnie dużo tego jest i dlatego bardziej się cieszę, że właśnie dzisiaj rozmawiamy, bo moim głównym celem jest trochę wprowadzić taki porządek w to lub takie kategoryzacje co i jak, bo tak naprawdę jak rozmawiam z zainteresowanymi podmiotami, ludźmi, którzy chcą naprawdę wejść w to partnerstwo, no to to w sumie są te tematy, na które rozmawiamy. Ja myślę jeszcze jedna ważna rzecz, jeżeli mam nadzieję, że też będziemy na ten temat rozmawiać, ale właśnie od czego zacząć, właśnie od jakich powiedzmy produktów zacząć, bo taka podstawa podstawy i od czego zacząć, to na pewno jest ten nasz core, no to jest na pewno sales i service cloud, który każdy partner musi potrafić wdrożyć, musi umieć po tym śmigać.
\n \r
\n \rNa pewno kolejnym krokiem to jest wszystko wokół marketing cloud, także marketing, sprzedaż, serwis. To są takie rzeczy. No i teraz oczywiście możemy dalej rozszerzać ten wachlarz, ale naturalnym takim kolejnym krokiem to jest na pewno ten data cloud, jak i przede wszystkim co widzimy, w którym kierunku to się wszystko rozwija, bo tak jak mówię już dosyć długo jesteśmy też na polskim rynku.
\n \r
\n \rKiedyś było bardziej stampowe podejście, ja chcę tylko sales cloud, ja chcę tylko taką jedną część i bardzo ludzie się bali, powiedzmy, albo była to obawa iść w taki bardziej powiedzmy wizjonerski sposób robienia tego biznesu, albo widzieć w ogóle co można potrafić, także było takie bardziej podejście szufladkowane, ja tylko chcę to i to i to, ale tak naprawdę clue w tym wszystkim jest i zwłaszcza to jest ta duża przewaga Salesforce'a, że jak to łączymy, to potem firma też rośnie, taki wachlarz się otwiera, tych wszystkich możliwości produktów, które tak naprawdę klientowi można dostarczyć i w ogóle widzieć jak on się pięknie w ogóle rozwija i to w ogóle jest jedna z rzeczy, którą ja zawsze uwielbiałam jak byłam EIS-em, bo naprawdę ja miałam firmę, która zaczynała może od 9-10 pracowników, a przez lata się na naprawdę duże firmy rozwinęły, mając 90-100 ludzi lub więcej, tak? I to jest coś, co tak w sumie daje takiego kopa motywacyjnego w tym wszystkim, ale że też cały czas masz do tego dostęp, ty jako partner, że ty też dalej z tym rośniesz, bo im więcej masz tych produktów, certyfikatów etc., tym bardziej twoja firma też rośnie. No i z tym związane, co widzimy też na przekroju tych ostatnich lat, że bardziej te projekty stają się bardziej kompleksowe, coraz więcej jakby sklejamy, tak zwany idziemy ten multi-cloud, ale bardzo fajne i co mnie bardzo cieszy, idziemy przede wszystkim w rozwiązania branżowe. My mamy dedykowane rozwiązania pod branżę typu Financial Services Cloud, Communications Cloud, Media Cloud, Consumer Goods Cloud, Health Cloud nawet, tak? Także takie topowe branże, które widzimy, właśnie tak samo jak partner chce wiedzieć, co jest teraz on top, niech po prostu wejdzie proszę na Salesforce, a zobaczy jakie są produkty i po prostu w którym kierunku my też idziemy, nie? Także, ale zawsze oczywiście jesteśmy tutaj, żeby porozmawiać, doradzić.
\n \r
\n \rI też do tego zachęcam, jeżeli partner jest, tak jak mówię, zmotywowany, jest chętny do działania, my na pewno podamy rękę i będziemy pomagać. Super, bardzo fajne co mówisz, że dobrze byłoby zacząć od core'u, bo to jest podstawa od core'a tak naprawdę. To trochę tak samo wygląda jak osoba techniczna wchodzi, tak? I uczy się z Salesforce'a, więc przez ten basic musi przejść.
\n \r
\n \rZadam Ci może trudne pytanie, zobaczymy czy to będzie trudne czy nie. Jak taki początkujący partner, jaka jest ścieżka przejścia od takiego początkującego partnera do bycia liderem na rynku, jeżeli chodzi o partnerstwo? Dobre pytanie. No ja myślę, że przede wszystkim, jak tak pomyślimy, to podsumowując chyba też to, co cały czas tak trochę mówię, to na pewno jest po pierwsze budowanie kompetencji, przede wszystkim łączy to się ze zbudowaniem właśnie dobrego zespołu, proaktywnością i budowanie relacji przede wszystkim ze Salesforce'em, jak i po prostu potem naprawdę dostarczanie i wdrażania tych projektów, tak? Bardzo tak powiedzmy ogólnopoziomowo mówiono.
\n \r
\n \rI przez to jakby partner na pewno najważniejszy, jeden z najważniejszych sukcesów jest po prostu wdrożyć ten pierwszy projekt, nie? Wygrać z funkcjami, wdrożyć ten projekt i nad tym budować, tak? Potem dalej szukać i to jest początek wszystkiego, nie? Ale to tak jak mówię, jednak no pod tym jest ta baza właśnie tych poprzednich kroków, o których mówiłam. Pamiętam się to, co teraz mówisz, jeszcze chciałbym wrócić do jednego wątka, gdzie wspomnieliśmy o tym, że ja na boku nie mogę sobie robić projektów, że tutaj łącznie z Wami gdzieś tam współpracują partnerzy. No i w tym momencie chyba też trzeba warto wspomnieć, że jeżeli partner ma potencjalnego klienta, to też nie idzie sam i ma po prostu pełne wsparcie.
\n \r
\n \rJakbyś mogła troszeczkę powiedzieć, od tej strony wygląda, bo takiego potencjalnego partnera może początkowo trochę przerażać, że okej, po jego stronie też jest pozyskiwanie biznesu, ale trzeba jakby jasno powiedzieć, że on nie jest sam w tym, tak? Że ma Wasze pełne wsparcie, wsparcie przede wszystkim ma tutaj na myśli ekran egzekutywów. Tak i myślę, że to jest bardzo ważna rzecz, bo to jest, ta obawa jest, tak? Ja to totalnie też rozumiem, bo też byłam po stronie partnera i jak się pierwszy klient jakoś jednak wyrazi tam zainteresowanie, to trochę się czujesz jak trochę kura bez głowy biegająca, co teraz, co jest kolejnym krokiem. Także tym bardziej jest tutaj ważne, żeby przede wszystkim zrozumieć tą tak zwaną salesforce methodology, ten proces sprzedażowy, ponieważ jest to osiem kroków, chyba mogę tyle na tyle powiedzieć, który każdy krok ma pod kroki i my jako, tak jak mówię, ceniąc sobie tą transparentność, tym wszystkim, dzielimy się z tymi krokami.
\n \r
\n \rTakże bardzo łatwo dla partnera powinno być do zrozumienia, dobra, jesteśmy teraz na tym, powiedzmy drugim etapie z ośmiu, także to i to jest oczekiwane po stronie partnera, to i to od sprzedaży, ale my idziemy tutaj w parze. Ja myślę, co jest przede wszystkim bardzo dużą przewagą i myślę, że to jest bardzo super dla zrozumienia naszych polskich partnerów. My mamy zespół, jeden z najbardziej doświadczonych w ogóle w całej IMI, które mają, tak jak patrzę, też bardzo długi staż u nas w salesforce, także to są naprawdę bardzo kompetentni ludzie po naszej stronie, którzy rozumieją przekazywanie wartości i to jest w ogóle coś, przez co partner bardzo korzysta i bardzo szybko, bo przez to, jak my oczywiście wiemy, że partner jest nowy, powiedzmy pierwszy raz, otworzył drzwi do jakiegoś klienta, wspólnie do tego wchodzimy.
\n \r
\n \rNasz account executive jest odpowiedzialny oczywiście po stronie salesforce'a o prowadzenie tego procesu wspólnie z partnerem, ale my jesteśmy tego świadomi, że partner na przykład się uczy i my mu pomagamy, także oczywiście ten nasz account executive w danym momencie, może na tych pierwszych dealach jest trochę bardziej świadomy i wspiera tego partnera bardziej, że dobra, to ja trochę przejmę tutaj tą pałeczkę, trochę, ale i tak się partnerzy też uczą. Dodatkowo nasz account executive, bo wymagane też jest, jak mówiłam wcześniej, dlatego też każdy partner ma dostęp do części salesforce'a, żeby te dema przygotować, także ten wycinek, platformy dedykowane pod klienta, dopasowane, no to my mamy tak zwanych jeszcze solution engineers, to są osoby, które przygotowują te dema i także po stronie salesforce'a, ale nie tylko, że dla poczynkujących partnerów to jest wsparcie, ale także dla naszych bardziej zaawansowanych, bo na przykład teraz AgentForce, DataCleot, oczywiście partnerzy się uczą, to jest też moje zadanie, żeby partnerom dać te zasoby, żeby mogli płynnie po tym sobie śmigać i żeby się czuli też kompetentnie i bezpiecznie w tym temacie, bo nie ma nic gorszego, jak klient zada bardzo trudne, niemiłe pytanie, na które nie znam odpowiedzi, ale oczywiście wszyscy jesteśmy ludźmi, ale no po prostu, żeby czuć się ekspertem w tej dziedzinie, nie? Także tutaj korzystamy właśnie też z takich osób, którzy nam pomagają, czasami nawet mamy industry experts, jak i oczywiście w sprzedaży C-level engagement, tak? Także z każdej strony, no oczywiście ja jestem, tak? Który tak jak moja rola mówi, sales manager tutaj w tym kontekście konkretnie, no to ja jestem odpowiedzialna, żeby partner miał wszystko pod ręką, żeby móc dostarczyć właśnie ten projekt. Wiemy co jest, wiemy jakie są ogromne możliwości, a jak myślisz, w którą stronę będą szły partnerstwa? W którym kierunku to będzie się rozwijać? Pod jakim kątem? Może jak się mogę dopytać? O dobra, no.
\n \r
\n \rCo masz na myśli? Czy ten model partnerstwa, który jest, który już funkcjonuje od jakiegoś czasu, myślisz, że będzie kontynuowany? Czy może będzie jakaś rewolucja? Może jeszcze sztuczna inteligencja pozmienia coś? Trochę takie podchwytliwe pytanie. Podchwytliwe, gdzie ja na przykład nie mam jakby, powiedzmy, nie słyszałam nic, ale moja intuicja dodatkowo z moim doświadczeniem i tak jak widzę i obserwuję rynek, no to ten program partnerski się sprawdza. On się sprawdza, bo widzimy wzrost wielu partnerów i naprawdę bardzo mile jest to widziane.
\n \r
\n \rNa przykład jak widzę niektórych partnerów, którzy tak się rozrośli. Jest fuzja z innymi dużymi firmami, po prostu ci partnerzy rosną, tak? I widzisz jak się rozwijają i tak jak mówię, stają się takim mini-save force'em sami w sobie. Na pewno udoskonalamy program partnerski pod kątem łączania różnych produktów, gdzie też można dostać partner commission, tak? O której mówiłam, mówimy tutaj o MuleSoft, Slack, Tableau.
\n \r
\n \rTo są te rzeczy właśnie, gdzie widzimy właśnie korzyść i chcemy przede wszystkim zmotywować przez to właśnie, że idziemy też w tym kierunku, macie szansę, możliwość właśnie wspólnie z nami rozwijać te produkty. No na pewno myślę, jedyne w którym kierunku to będzie szło bardziej po prostu pod kątem edukacji partnera, że właśnie te kompleksowe wizjonerskie podejście do klientów. Także to się taki, jak myślisz, to idziesz po takiej drabińce sobie, krok po kroku, gdzie po prostu przy każdym, na każdym kroku dodajesz sobie jeden klocek więcej.
\n \r
\n \rPowiedzmy wiedzy, produktów, znajomości, umiejętności. No ale przede wszystkim widzę, jak fajna jest taka symbioza między Salesforce'em a tym partnerem, nie? I to mnie bardzo cieszy, jak ja widzę, jakby to są nasze spotkania i to jest po prostu taki nasz rozszerzony zespół Salesforce'a, tak, wizja partnerów. Ja myślę, że to na pewno dalej będziemy na tym budować, bo wartości mamy swoje, wpisane tak naprawdę in stone, powiedzmy, które bazują na zaufaniu, transparentności, innowacyjności i to jest coś, co widzę, że bardzo też nasi partnerzy cenią, nie? Powoli się zbliżamy do końca.
\n \r
\n \rChciałbym Cię podpytać, co mogła, co chciałabyś powiedzieć firmom, które rozważają partnerstwo z Salesforce, jeżeli potencjalny partner nas słucha. Masz swoje tutaj kilka minut, co byś chciała im powiedzieć? Ja myślę, że potem jak to, to może się skieruję właśnie do naszych słuchaczy, jeżeli słuchaliście uważnie, to czasami wiem, że może to być dosyć przetłaczające i bardzo Was przed tą myślą ostrzegam, pod tym kątem, że tak, jasne, może tak być, ale słuchajcie, nie jesteście sami i dlatego warto zacznąć od tych małych kroków, tak? To wszystko się rozbudowuje, także skupcie się na jednym produkcie lub na jakiejś chmurze, zdobywajcie Wasze doświadczenie i rozwijajcie właśnie te kompetencje krok po kroku. Wszystko macie pod ręką, Trailhead, Partner Learning Camp, Partner Community, etc.
\n \r
\n \rPotem na pewno, o czym ważne pomyśleć, jest na pewno, to jest bazą każdego też odnoszącego sukcesu partnera, to jest zainwestowanie w zespół, tak? Zbudowanie właśnie silnego zespołu ekspertów z Salesforce jest kluczowe. Skorzystać, także wtedy można z naszych programów, ten Talent Alliances, Bring Women Back to Work lub właśnie odwiedzanie konferencji jak Twoich, na przykład, tak? College Dreaming albo Warsaw World, gdzie też widzę, że dużo tutaj się łączy talentów. No i na pewno potem jest takie, warto pomyśleć i to w sumie jest coś, co często widzę, że partner jest zaangażowany, zmotywowany na początku, a potem trochę znika.
\n \r
\n \rPotem i trochę znika, także tutaj na pewno nie idźcie tą drogą, tylko angażujcie się i łączcie się z nami, budujmy tą relację wspólnie, no i współpraca po prostu z nami też, nie? No i po prostu angażowanie się w pomysłach, jak przynieść i zdobyć po prostu też ten biznes. No i jeszcze nie powiedziałeś, że też będzie okazja współpracować z Tobą, mega otwartą osobą, pełną profesjonalizmu i zawsze chętną pomocy. Więc to też jest bardzo ważny argument przede wszystkim.
\n \r
\n \rOczywiście, tak, także dzięki za to. Słuchajcie, jak najbardziej tak, bo czuję, że dużo ludzi zaczyna się też do mnie odzywać. Ja zawsze jestem bardzo chętna, jestem Waszym pierwszym kontaktem, zwłaszcza polsko mówiącym, bym tutaj bym powiedziała i podkreślam to.
\n \r
\n \rProszę, piszcie też do mnie, na LinkedInie mnie znajdziecie. Ja pewnie tutaj też gdzieś zostawimy jakiś link do kontaktu ze mną. Jestem bardzo chętna.
\n \r
\n \rNa pewno pierwszy kontakt ze mną będzie wyglądał trochę jak ten dzisiaj podcast, gdzie po prostu trochę wytłumaczę o tym, na czym polega to partnerstwo, co jest potrzebne, etc. No i tak, jak najbardziej, tak? Także, tak jak mówię, nie jesteście sami, ja jestem tutaj, bardzo mi zależy i widzę, jak się fajnie nasz ekosystem rozwija. Jest miejsce dla Was wszystkich.
\n \r
\n \rSuper, dziękuję Ci za to. Moje ostatnie pytanie. Czy jest coś, czego nie upórszyliśmy, a może jeszcze powinniśmy zaadresować albo podkreślić? Bardzo wiele wątków różnych tutaj upórszaliśmy, ale jeszcze na koniec daję szansę, jak może podczas przygotowania się do tego podcastu, może pominęliśmy jakieś kwestie.
\n \r
\n \rTak, w sumie myślę, że najważniejsze też jest jedna z tych rzeczy, jak mówiłam o tym, partner commission, to też w ogóle jest najwyższy u nas, tutaj w IMIA, w naszym rejonie, z racji tej, bo widzimy po prostu, że tutaj partnerzy też dużo inwestują, także widzimy to też jako podejście inwestycyjne do partnera. Poza tym, jak tak teraz, myślę, no nie do końca, nie do końca chyba, mam nadzieję, że chyba wszystko pokryliśmy, a jak nie, no to oczywiście, tak jak mówię, jeżeli coś pominęliśmy i akurat ktoś słucha i ma jeszcze pytania, to proszę śmiało, albo przez Google znajdziecie sobie, jeżeli chodzi o bardziej takie techniczne rzeczy, Salesforce'owe, to na pewno pierwszym miejscem, źródłem informacji to jest właśnie Google Partner Community, etc., albo zdecydowanie, jak jest bardziej coś strategicznego, jak macie pytania, albo jak mogę się dostać do takiego, na przykład u nas szkolenia, o, myślę, że bardziej chodzi o ten kontakt, to po prostu też ze mną, tak, ze mną, ja tu jestem otwarta na to wspólnie z naszym zespołem, tym Partner Trail Guide Team, który przede wszystkim zajmuje się stricte tym onboardingiem, nie? I super, i standardowo tutaj postawimy sobie kropkę i zakończymy nasz podcast. Moim waszym gościem była Pamela Hetmaniok, osoba, która wie o partnerstwie Salesforce'owym wszystko i będzie waszym pierwszym punktem kontaktu, jeżeli zdecydujecie się na takie partnerstwo Salesforce.
\n \r
\n \rPrzeszliśmy przez bardzo wiele tematów, na czym takie partnerstwo polega, jak wystartować, na czym polega onboarding, odpowiedzieliśmy sobie na pytanie, czy to jest związane z jakimiś kosztami, czy nie, jakie mamy pozytywne aspekty partnerstwa, ale też jak przede wszystkim ta specyfika polskiego ekosystemu wygląda, więc bardzo wiele fajnych rzeczy, ja też bardzo wiele się nauczyłem na tym podcastie, ponieważ powiem szczerze, że tego aspektu za bardzo Salesforce'a nie znam, więc dzięki ci Pamela za wielką dawkę fajnej informacji i tak jak mówiliśmy, pod tym podcastem znajdą się wszystkie informacje dotyczące partnerstwa, wszystkie linki, wszystkie maile, to możecie sobie znaleźć pod naszym podcastem, więc jeszcze raz wielkie, wielkie Pamela za poświęcony czas. Ja również dziękuję bardzo. Wydarzenia.
\n \r
\n \rNie tylko przy kawie.
Gospodarz podcastu:

Łukasz Bujło
Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community