Salesforce Summer ’23 Release Notes – Sales Cloud
Jak zawsze, zmiany wywołują szum w społeczności Salesforce. Nadchodzi kolejny Release Summer’23. Ta nowa wersja zawiera mnóstwo ciekawych funkcji i ulepszeń, które mają zwiększyć produktywność i wydajność użytkowników Salesforce.
Dlaczego znajomość Release Notes jest ważne?
Jako że wiele pomysłów społeczności zostaje uwzględnionych, prawdopodobnie w tej wersji znajdzie się coś dla każdego.
Jeśli jesteś użytkownikiem Salesforce, ważne jest, aby być na bieżąco z najnowszymi funkcjami i ulepszeniami, aby wykorzystać pełny potencjał platformy. Włączając te nowe funkcje i ulepszenia do codziennego przepływu pracy, możesz usprawnić komunikację, zwiększyć produktywność i zapewnić lepsze doświadczenia dla swoich klientów.
Ponadto, bycie na bieżąco z najnowszymi wersjami i funkcjami Salesforce może dać Twojej firmie przewagę konkurencyjną. Będąc o krok przed konkurencją, możesz śledzić trendy w branży i sprostać zmiennym wymaganiom klientów.
Usprawnienia Sales Cloud
Zespoły sprzedaży klientów z niecierpliwością czekają na możliwość szybszego i efektywniejszego wykonywania swojej pracy dzięki nowym funkcjom Salesforce.
E-mail w Salesforce
Użytkownicy mogą teraz sprawniej wykonywać swoją pracę, wysyłając prośbę o spotkanie za pomocą jednego kliknięcia z dynamicznego kompozytora aktywności. W Lightning Experience, łatwo można zaproponować trzy nadchodzące terminy spotkań. Można w łatwy sposób kontrolować, kto może korzystać z adresów e-mail na poziomie organizacji. A także istnieje więcej sposobów na weryfikację tożsamości nadawców e-maili.
Szybko wyślij prośbę o spotkanie z dynamicznego kompozytora aktywności. Przedstawiciele handlowi mogą teraz zacząć organizować spotkania za pomocą jednego kliknięcia! Wcześniej musieli otworzyć e-mail i kliknąć dwukrotnie, aby wstawić proponowane terminy spotkań.
Zaproponuj trzy przyszłe terminy spotkań w Lightning Experience. Zamiast wysyłać e-maile do klientów w celu ustalenia spotkania, przedstawiciele handlowi mogą teraz szybko dodać trzy nadchodzące terminy spotkań jako sugestię, unikając negocjacji.
Monitoruj jedynie otwarcia/kliknięcia w wiadomościach e-mail wysyłanych na zewnętrzne adresy: Śledzenie otwarć i kliknięć w wiadomościach e-mail jest wskaźnikiem zainteresowania klienta. Unikaj mieszania tych danych z aktywnościami współpracowników. Teraz śledzone są tylko wiadomości wysyłane na zewnętrzne adresy e-mail, dzięki czemu dowiesz się, czy klient otworzył wiadomość lub kliknął na dołączone linki. Wybierz, co Twoja firma chce monitorować.
Niestety funkcje te są dostępne dla przedstawicieli handlowych (Sales Reps) i wymagają posiadania licencji Salesforce Inbox (dodatkowa opłata za użytkownika).
Zabezpieczenia poczty e-mail
Aktualizacje adresów e-mail na poziomie organizacji: W celu zwiększenia bezpieczeństwa, konieczne jest użycie zweryfikowanego adresu e-mail na poziomie organizacji do wysyłania automatycznych e-maili związanych z procesami. Aby uzyskać większą kontrolę nad tym, kto może korzystać z adresów e-mail na poziomie organizacji w polu „Od” wychodzących e-maili, możesz użyć zestawów uprawnień, aby ograniczyć liczbę osób korzystających z każdego adresu e-mail na poziomie organizacji.
Poczta e-mail Salesforce staje się bardziej bezpieczna. Teraz możesz korzystać z funkcji klucza DKIM (DomainKeys Identified Mail), aby pozwolić Salesforce podpisywać wiadomości wychodzące wysyłane w imieniu Twojej firmy. Dla każdego klucza DKIM możesz teraz utworzyć listę oddzielonych przecinkami wzorców domen z opcjonalnymi symbolami wieloznacznymi. Gdy e-mail zostanie wysłany, Salesforce porównuje domenę w nagłówku „Od” z wzorcami dla każdego klucza. Gdy znajdzie pasujący wzorzec, klucz jest używany do podpisania wiadomości. Buduje to zaufanie u odbiorcy, że e-mail rzeczywiście pochodzi od Ciebie.
Pipeline Inspection
Funkcja ta pomaga utrzymać odpowiedzialność przedstawicieli handlowych i zwiększyć liczbę zawieranych transakcji. Gdy jest włączona, zespoły sprzedaży mogą przeglądać i filtrować metryki lejka oraz powiązane z nimi możliwości sprzedaży w jednym miejscu. Wyświetla istotne zmiany w możliwościach sprzedaży (na czerwono), co pozwala zespołom lepiej zrozumieć swoje szanse i prognozować wyniki. Kierownicy sprzedaży mogą również wykorzystać inspekcję lejka do wspierania swoich przedstawicieli w zamykaniu większej liczby transakcji i upewnienia się, że żadne możliwości nie są pomijane. Darmowe od wersji Enterprise.
Usprawnienia "Opportunity"
Salesforce wprowadza tu kilka interesujących nowości: opportunity product splits (podział produktów w możliwościach sprzedaży), który pozwala koordynować przychody z możliwości sprzedaży w całym zespole i umożliwia prześledzenie, jak wiele produktów i członków zespołu wpisuje się w skomplikowane transakcje, bez opuszczania Opportuny rekordu. Informacje o Opportunity product splits są uwzględniane w raportach i prognozach.
Oprócz podziałów, wprowadzono również usprawnienia w planowaniu spotkań: przedstawiciele handlowi mogą oszczędzić czas, dzięki dostępowi do kalendarza w nowej karcie i innym ulepszeniom kalendarza.
Po trzecie, teraz można tworzyć ofertę bez powiązania z Opportunity rekordem. Przedstawiciele handlowi klienta mogą teraz łatwiej przyspieszyć realizację transakcji, tworząc oferty bez tworzenia Opportunity, co przyspiesza dostarczanie ofert klientom do oceny. Oferty muszą być powiązane z kontem podczas konwersji na zamówienia.
Angażowanie sprzedaży
Usprawnienia obejmują łatwiejsze zarządzanie czasem etapów w sekwencjach, umożliwienie użytkownikom kontrolowania czasu przypisania zadań w sekwencjach, powtarzanie kroków w szybkich sekwencjach oraz wyświetlanie danych dotyczących wykorzystania sekwencji. Pozwala również na tworzenie automatycznych akcji przez menedżerów, wyszukiwanie elementów na liście „To Do ” oraz zarządzanie zadaniami z przepływów na liście „To Do”. Wymagana jest licencja -Sales Engagement.
Revenue Intelligence
Wypróbuj nowe Centrum Dowodzenia Przedstawiciela Handlowego, które koncentruje się na dostarczaniu kluczowych informacji dla Twoich przedstawicieli. Identyfikuj potencjalne sprzedaże, korzystając z funkcji Product Whitespace w Einstein Account Management. Zrozum etapy sprzedaży i identyfikuj wąskie gardła, korzystając z narzędzia analizy etapów sprzedaży w Revenue Insights. Uzyskaj bezpośredni dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego Revenue Insights na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo płatne: Enterprise & Unlimited Eds.
Collaborative Forecasts
Oceń kondycję swoich prognoz za pomocą wbudowanych wykresów. Podejmuj decyzje mając wszystkie potrzebne dane w jednym miejscu, dzięki odnoszonym informacjom w niestandardowej kolumnie na stronie prognoz.
Wdrażanie dla zespołów sprzedaży
Szybko wprowadź swoje zespoły sprzedaży w posiadanie wiedzy o produktach i procesach, potrzebnej do otwierania możliwości sprzedaży, zamykania transakcji i osiągania wyników przychodowych firmy. Nowe możliwości tworzenia, przypisywania i zarządzania programami pomagają zespołom wdrożeniowym dostarczać bardziej rozbudowane, aktualne i specyficzne dla stanowiska zasoby dla zespołów sprzedaży w ramach ich codziennych działań.
Współpracuj w czasie rzeczywistym z aplikacją PRM dla Slack (ogólnodostępna)
Łącz zespoły wewnętrzne i partnerów w jednym kanale partnerskim, aby usprawnić współpracę i komunikację. Uzyskuj dostęp, aktualizuj i udostępniaj rekordy oraz automatyzuj kluczowe procesy biznesowe, wszystko za pomocą Slack. Partner Relationship Management (PRM) dla Slack łączy Twoje zespoły sprzedaży, partnerów i istotne dane za pośrednictwem portali partnerskich, aby zwiększyć produktywność i usprawnić komunikację.
Sales Performance Management
Dodaj element do planowania sprzedaży, współpracując z interesariuszami na każdym etapie w centralnym miejscu za pomocą Sales Planning. Szybko wczytuj obszary intensywnie oparte na danych w ramach planowania terytorialnego. Angażuj potencjalnych klientów jako zespół, korzystając z Enterprise.
Sales Cloud Einstein
Monitoruj zmiany w prognozach Einstein Forecasting za pomocą nowego wykresu, który pokazuje linię trendów prognoz w różnych okresach. Przygotuj się na pożegnanie z Account Insights i Opportunity Insights, które są wycofywane.
Integracja z innymi produktami
Aktualizacje Einstein Activity Capture rozwiązują problemy związane z kontami, upraszczają proces konfiguracji i śledzą aktualizacje wiadomości e-mail oraz wydarzeń. Korzystaj z rozszerzenia Salesforce Chrome do pracy z rekordami i listą „To Do” oraz przeglądania powiadomień o zaangażowaniu.
Salesforce Meetings
Podsumowanie spotkania jest teraz automatycznie dostępne dla wszystkich użytkowników. Jest to domyślna zakładka w szczegółach rekordu zdarzenia dla użytkowników korzystających z programu Einstein Activity Capture. Włącz rozwiązanie do synchronizacji aktywności, takie jak Einstein Activity Capture, aby w pełni wykorzystać Podsumowanie spotkania, w tym RSVP, spostrzeżenia i zalecane działania. Dodatkowo, upewnij się, że klienci umawiają się na spotkania z Tobą tylko wtedy, gdy jesteś dostępny.