Wizja przyszłości technologii według liderów branży
Główne postacie dwóch gigantów technologicznych – Marc Benioff, dyrektor generalny Salesforce, i Mike Sievert, dyrektor generalny T-Mobile, spotkały się niedawno, aby podzielić się swoimi przemyśleniami na temat ewolucji technologii i roli biznesu w społeczeństwie.
Według Benioffa, obecne czasy są kluczowe dla technologii. Jego zdaniem, świadomość i automatyzacja osiągają nowe szczyty, a generatywne AI stanowi pionierską siłę tej transformacji. W związku z tym twierdzi, że technologia teraz działa z nami, a nie tylko dla nas.
Rozwiązania oparte na AI, jak podkreślił Sievert, powinny być wprowadzane bezpiecznie, zgodnie z prawem, kontrolowane, a co najważniejsze, powinny umożliwiać odróżnienie prawdy od fałszu. Oba liderzy zgodzili się, że zaufanie do technologii jest kluczem do jej dalszego rozwoju i przyjęcia przez społeczeństwo.
„Zaufanie jest podstawą naszej działalności. Chcemy, aby to było najważniejszą wartością w naszej firmie i żebyśmy nigdy nie tracili z oczu tego priorytetu. Technologia, którą tworzymy, powinna budować zaufanie, a nie je niszczyć” – podkreślił Benioff.
Przyglądając się bliżej współpracy między Salesforce a T-Mobile, Sievert opisuje Salesforce jako lidera, który potrafi przewidzieć zmiany, od chmur obliczeniowych po CRM, i transformować interakcje między ludźmi. Wykorzystując technologię Salesforce, T-Mobile od 2008 roku zwiększa produktywność, efektywność i relacje z klientami. Dzięki temu, przedstawiciele handlowi mogą skracać czas potrzebny na transakcje nawet o 70%.
„T-Mobile i Salesforce stworzyły partnerstwo, które pozwala na personalizację doświadczeń dla każdego z naszych 115 milionów klientów” – dodał Sievert, podkreślając wagę indywidualnego podejścia do klienta w dzisiejszym biznesie.