Salesforce Summer ’23 Release Notes – Raporty i dashboardy

TechnicznieSalesforce Summer ’23 Release Notes – Raporty i dashboardy

Salesforce Summer ’23 Release Notes – Raporty i dashboardy

Kontynuujemy omawianie Release Notes. Tym razem przyjrzymy się raportom i dashboardom. 

Wzbogacaj swoje wizualizacje za pomocą obrazów, tekstu sformatowanego i widżetów na pulpicie.

https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_rd_dashboards_enhanced_widgets.htm&release=244&type=5

Ulepszenie dashboardów za pomocą obrazów, tekstu sformatowanego i widżetów na pulpicie jest już możliwe. Na pulpitach Lightning można teraz wykorzystywać logotypy i branding firmowy, diagramy przepływu oraz osadzone obrazy. Użytkowników można prowadzić przez dane za pomocą tytułów sekcji, tekstu narracyjnego, a nawet animowanych plików GIF. W edycji Unlimited, komponenty zostały nazwane widżetami. Teraz pulpity obsługują do 25 widżetów, w tym maksymalnie 20 wykresów i tabel, 2 obrazy oraz 25 widżetów tekstu sformatowanego. Poprzednie ograniczenie wynosiło łącznie 20 widżetów. Dzięki tym zmianom użytkownicy mogą tworzyć bardziej rozbudowane i interaktywne pulpity, które jeszcze lepiej odpowiadają ich potrzebom analitycznym.

Większa liczba filtrów na dashboardach

https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_rd_dashboards_5_filters.htm&release=244&type=5

Użytkownicy mogą zaoszczędzić czas oraz zredukować nadmiarowość dashboardów, eliminując konieczność tworzenia duplikatów dla różnych zespołów i jednostek biznesowych. Teraz, w pulpitach Lightning, mogą dopracować i ukierunkować dane z wykorzystaniem do pięciu filtrów. Poprzednie ograniczenie wynosiło trzy filtry. Ta zmiana pozwala na bardziej precyzyjne dostosowanie danych i skoncentrowanie się na kluczowych aspektach, bez potrzeby tworzenia wielu wersji dashboardów dla różnych zespołów.

Publikowanie dashboardów na Slacku

Dzięki integracji Salesforce z Slackiem, użytkownicy mogą łatwo dzielić się ważnymi informacjami analitycznymi zespołami i współpracownikami bez konieczności opuszczania platformy Slack. Wystarczy jedno kliknięcie, aby przesłać istotne dane i wnioski z pulpitów bezpośrednio do odpowiednich kanałów w Slack. Odbiorcy mają pełen dostęp do danych i mogą wykorzystać je w swojej pracy, bez konieczności przełączania się między różnymi aplikacjami.

Źródło

https://help.salesforce.com/s/articleView?id=release-notes.rn_rd_reports_dashboards.htm&release=244&type=5

 

Written by

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search