AI Cloud – nowa chmura Salesforce

Salesforce NewsAI Cloud – nowa chmura Salesforce

AI Cloud – nowa chmura Salesforce

W dzisiejszym gwałtownie zmieniającym się świecie biznesu, innowacja i adaptacja stają się kluczowymi elementami sukcesu. Salesforce ogłosił  wczoraj wprowadzenie nowej chmury –  AI Cloud , platformy zaprojektowanej, aby m.in. zwiększyć produktywność firm.

Szybka droga do innowacji

AI Cloud, który stanowi zbiór różnych funkcjonalności, ma na celu dostarczenie wiarygodnych, otwartych i w czasie rzeczywistym działających generatywnych rozwiązań AI w ramach różnych aplikacji i procesów. AI Cloud został zbudowany z myślą o obszarze CRM, ze szczególnym uwzględnieniem połączenia sztucznej inteligencji, danych, anlitycznych i automatyzacji.

Einstein - sercem AI Cloud

Einstein, pierwsza na świecie sztuczna inteligencja dedykowana obszarowi CRM, stanowi kluczowy element Chmury AI. Obecnie, dzięki możliwościom generatywnej sztucznej inteligencji, Einstein pomaga zwiększać produktywność i efektywność zarówno firm, jak i ich pracowników w obszarach sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i handlu, przetwarzając ponad bilion prognoz tygodniowo w ramach aplikacji Salesforce.

Jednym z najważniejszych aspektów AI Cloud jest Trust Layer (warstwa zaufania) Einstein GPT. Ta nowa funkcjonalność wprowadza nowy standard w dziedzinie bezpiecznej, sztucznej inteligencji. Warstwa ta pozwala na korzystanie z zalet generatywnej sztucznej inteligencji, jednocześnie zapewniając ochronę prywatności danych i bezpieczeństwo.

Zastosowania sztucznej inteligencji w biznesie

AI Cloud umożliwi przedstawicielom handlowym automatyczne generowanie spersonalizowanych e-maili, zespołom obsługi klienta – automatyczne generowanie odpowiedzi czatu i podsumowań zgłoszeń, a zespołom marketingowym – tworzenie spersonalizowanych treści. Dodatkowo, zespoły handlowe będą mogły generować wglądy i rekomendacje, które pozwolą dostosować doświadczenia klientów na każdym etapie procesu zakupowego.

Liderzy biznesowi chcą wykorzystywać generatywną sztuczną inteligencję, ale obawiają się związanych z nią ryzyk. Niepewność co do bezpieczeństwa, prywatności, obiektywności i zarządzania danymi powoduje brak zaufania. Nowe badania Salesforce wykazały, że 73% pracowników uważa, że generatywna sztuczna inteligencja wprowadza nowe zagrożenia dla bezpieczeństwa. Trust Layer Einstein GPT ma na celu złagodzenie tych obaw, zapewniając, że wrażliwe dane klientów nie zostaną zachowane przez modele języka.

Jako część zaangażowania Salesforce w otwarty ekosystem, AI Cloud umożliwia korzystanie z modeli języka od różnych dostawców, takich jak Amazon Web Services (AWS), Anthropic, Cohere i innych, w pełni zintegrowanych z infrastrukturą Salesforce.

Cennik i dostępność

Dla firm zainteresowanych szybkim zwiększeniem przychodów i produktywności, Salesforce oferuje pakiet startowy AI Cloud za 360 000 dolarów rocznie, zawierający niezbędne elementy, w tym Data Cloud, MuleSoft, Einstein, Tableau Analytics, Slack, CRM oraz bezpłatną ocenę gotowości do korzystania z AI od Salesforce Professional Services.

Szczegóły dotyczące dostępności poszczególnych funkcji przedstawiają się następująco:

    • The Einstein GPT Trust Layer będzie ogólnie dostępna w czerwcu 2023.
    • Service GPT jest obecnie w fazie pilotażowej i będzie ogólnie dostępny w czerwcu 2023.
    • Sales GPT jest obecnie w fazie pilotażowej i będzie ogólnie dostępny w lipcu 2023.
    • Marketing GPT wejdzie w fazę pilotażową w czerwcu 2023, a ogólna dostępność przewidziana jest na luty 2024.
    • Commerce GPT jest obecnie w fazie pilotażowej i będzie ogólnie dostępny w lipcu 2023.
    • Apex GPT wejdzie w fazę pilotażową w czerwcu 2023.
    • Flow GPT wejdzie w fazę pilotażową w październiku 2023.
    • Slack GPT jest obecnie w fazie beta i będzie ogólnie dostępny jeszcze w tym roku.
    • Tableau GPT wejdzie w fazę pilotażową w listopadzie 2023.
Written by

Twórca portalu, lider społeczności Wrocław Trailblazer Community

Type at least 1 character to search