11.11.2025
Społeczności

Jesienne spotkanie Trailblazerów: architektura, dane i marketing w centrum uwagi

Jesienne spotkanie Trailblazerów: architektura, dane i marketing w centrum uwagi

W czwartek, 9 października 2025 r., odbyło się Trailblazer Autumn Meeting, zorganizowane przez Warsaw Salesforce Developer Group. Wydarzenie, zatytułowane oficjalnie „Marketing & Data Cloud Insights”, zgromadziło członków społeczności Salesforce Trailblazer, koncentrując się na praktycznych aspektach rozwiązań Salesforce Marketing & Data Cloud.

Kluczowe prezentacje i realne case’y

Tematem przewodnim spotkania były realne case’y, praktyczne doświadczenia oraz dyskusje o wyzwaniach i możliwościach, jakie niosą te kluczowe dla ekosystemu Salesforce rozwiązania. Jak podkreśliła Magdalena Kuk, relacjonująca wydarzenie, celem było pokazanie, „jak odpowiedni model danych i projektowanie kontaktów kształtują skalowalną komunikację” w systemach takich jak Marketing Cloud.

Wśród głównych punktów programu znalazły się dwie szczegółowe prelekcje:

  • Migracja kluczy subskrybentów w Marketing Cloud: Prezentację, zatytułowaną „SubscriberKey Migration in Salesforce Marketing Cloud – Architecture Transformation for Car Manufacturing Company”, poprowadził Piotr Gąsik (Salesforce Marketing Cloud Consultant & Solution Architect, enxoo). Skupił się on na wyzwaniach architektonicznych, omawiając problem, rozwiązanie i aspekty techniczne transformacji dla firmy z branży motoryzacyjnej.
  • Wdrożenie Data Cloud i Marketing Cloud Growth: Sesję „First Implementation of Data Cloud and Marketing Cloud Growth – Lessons Learned from the live Project” przedstawiła Karolina Markiewicz (Salesforce Marketing Cloud Consultant, enxoo). Uczestnicy poznali tło biznesowe, potencjalne korzyści oraz wyzwania napotkane podczas realizacji projektu na żywo.
fot. Magdalena Kuk

Networking i quiz z nagrodami

Spotkanie miało również część interaktywną. Uczestnicy mieli okazję do networkingu i wymiany doświadczeń podczas przerwy na pizzę. Wieczór uświetnił również Salesforce Quiz, w którym można było przetestować swoją wiedzę i wygrać gadżety ufundowane przez Salesforce.

Jak zapowiada organizator, kolejna edycja wydarzenia z „czymś specjalnym” planowana jest już w grudniu.